حالت تاریک
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

مردم رفتار نمایشی مسئولان را تشخیص می‌دهند

مردم رفتار نمایشی مسئولان را تشخیص می‌دهند

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه رمز موفقیت و هنر این است که مسئولان اثبات کنند به فکر مردم هستند، گفت: مردم رفتار نمایشی مسئولان را تشخیص می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی شعبانی عصر امروز یکشنبه در نشست نامزدهای پنج حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که در سالن جلسات مرکز آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، اظهار داشت: داوطلبان انتخابات با هدف تغییر سرنوشت مردم و گسترش و توسعه کشور به میدان آمده‌اند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه امروزه گناه نابخشودنی کارگزاران ناامید کردن مردم است، افزود: آنچه نظام را به مقام بلند می‌رساند اعتماد مردم به مسئولان است.

 

وی گفت: مردم رفتار نمایشی مسئولان را تشخیص می‌دهند لذا رمز موفقیت و هنر این است که مسئولان اثبات کنند به فکر مردم هستند.

 

شعبانی ادامه داد: این مردم ولایت‌مدار قریب به ۳۰۰ هزار از فرزندان خود را تقدیم نظام کرده‌اند و شایسته خدمات ارزنده هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند به قله نزدیک شده‌ایم به پشتوانه همین مردم وفادار به نظام است بنابراین هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود بنام جمهوری اسلامی است.

 

شعبانی تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، سربازان نظام هستند که با جان و مال و آبرو برای خدمت سربازی وارد میدان شده‌اند تا ایده و برنامه خود اجرایی کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مجموعه دولت و از جمله استانداری هیچ کاندیدایی ندارد و طرفدار یا علیه هیچ نامزدی نیست.

 

شعبانی اذعان داشت: هدف عوامل اجرایی انتخابات، ایجاد فضایی امن و سالم برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم و انتخاباتی پرشور است‌.

 

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان باید مطیع قانون باشند و از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند، گفت: تاکنون طبق مستندات برخی از مدیران به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و پرونده عده دیگری در دست بررسی است.

 

شعبانی با تاکید بر اینکه مسئولان و مجریان استان در انتخابات باید کاملا بی‌طرف باشند، تأکید کرد ما مسئول سلامت فرآیند انتخابات هستیم و خروجی صندوق انتخابات هیچ ارتباطی به ما ندارد.

 

وی یادآوری کرد: به‌حمدالله فرآیند انتخابات در کرمانشاه تاکنون به خوبی و بدون هیچ مشکلی پیش رفته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از