حالت تاریک
دعوت علمای اهل سنت برای شرکت در انتخابات؛

مشارکت انتخاباتی مشت محکمی به دشمنان نظام

مشارکت انتخاباتی مشت محکمی به دشمنان نظام

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری جامعه روحانیت شهرستان پاوه و اورامانات مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ تحقق امیدآفرینی جامعه و رسیدن به جامعه‌ای بهتر به دور از مشکلات اقتصادی و با بهبود معیشت مردم بر مبنای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است که به دنبال آن همبستگی و اقتدار کشور را رقم می‌زند که باید در نظر داشت مشارکت مردم در انتخابات تنها با فراهم کردن زمینه‌های مناسب از ترغیب آن‌ها ممکن خواهد شد. 

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای این دوره از انتخابات، هر کدام با شعارها و وعده‌هایی آمادگی خود را برای حضور فعال در این عرصه اعلام کرده‌اند که هر کدام رفع این مشکلات و امیدآفرینی را برای مردم وعده داده‌اند اما در نهایت با حضور در انتخابات و انتخاب فردی اصلح می‌توان به گزینه درست که خود را وابسته به بیگانگان نداند، رسید. 

در هر حال مشارکت و انتخاب اصلح از بهترین گزینه‌هایی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده بر همین اساس جامعه روحانیت شهرستان پاوه و اورامانات نیز به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تاکید دارند. 

رأی دادن یک نوع امانت‌داری است

ماموستا ملا احمد مبارک‌شاهی با اشاره به مسئله انتخابات در گفتگویی با خبرنگار سیاسی مرصادنیوز؛ اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین روش‌های مشارکت شهروندان در سرنوشت عمومی در جوامع مختلف و مدل‌های حکومتی، رأی‌دادن است. 

امام جمعه شهر نودشه با بیان اینکه در ایران، اصل ۷۶ قانون اساسی، متجلی این موضوع مهم است، گفت: قوه مقننه اصلی‌ترین قوه کشور است که امور سیاسی و اجتماعی مردم را مدیریت می‌کند. 

ماموستا مبارک‌شاهی ادامه داد: بعد از اتفاق ناگوار شهید جمهور، یک انتخابات زودهنگام بر مردم ایران لازم آمد و ملت ایران هم ان‌شاءالله با شوق و علاقه بیشتر و درک حساسیت موضوع در انتخابات پیش رو پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد. 

وی اضافه کرد: ما هم به عنوان یک نفر از ملت ایران از همه مردم همیشه در صحنه به خصوص مردم اهل سنت استان کرمانشاه و اورامانات درخواست داریم که همچون گذشته در این امر مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات شرکت و به فردی اصلح که بتواند به خوبی امور مردم را سر و سامان بخشد، رأی دهند. 

امام جمعه نودشه گفت: عزیزان باید متوجه داشته باشند که رأی دادن یک نوع امانت‌داری است و یک نوع شهادت دادن شرعی به فردی است که انتخاب می‌شود و ما هم موظف هستیم برابر آیات قرآن کریم امانت را به صاحب اصلی و فردی امانت‌دار و امین برای امور مردم تحویل دهیم. 

وی افزود: اگر چنان‌چه به فردی غیر اصلح و به فردی که توانایی انجام امور را نداشته باشد رأی دهیم، در گناه آن فرد شریک هستیم. 

ماموستا مبارک‌شاهی در پایان گفت: از همه مردم درخواست داریم با حضور خود در انتخابات بار دیگر ایرانیت و علاقه خود را به کشور ایران اسلامی نشان دهند و مشت محکمی به دشمنان ایران بزنند. 

انتخابات امروز عرصه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است

ماموستا سید محمد محمدی نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی مرصادنیوز؛ اظهار داشت: امروز وحدت از هر زمان دیگری برای مستحکم کردن و بصیرت دادن به امت اسلامی، لازمه حیاتی مسلمانان بوده و اهل علم و علما و روحانیون نیز همیشه بصیرت و آگاهی به مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده بر همین مبنا امیدواریم بیش از گذشته این بصیرت وجود داشته باشد. 

امام جمعه شهرستان جوانرود با تاکید بر لزوم هوشیاری و بیداری مسلمانان، گفت: ان‌شاءالله انتخابات پیش رو عرصه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی باشد زیرا علما و روحانیون در تریبون‌ها بر حفظ، ارشاد و نصایح و توجیه مسلمانان همت داشته بر همین اساس امیدواریم امروز مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، رئیس جمهور را انتخاب کنند. 

انقلاب اسلامی مظهر مشارکت ملت در تعیین سرنوشت است

ماموستا ملا امید ولی از روحانیون شهرستان پاوه نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی مرصادنیوز؛ گفت: انقلاب اسلامی مظهر مشارکت ملت در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی  ایران عزیز است. 

وی افزود: در چهلمین روز از حادثه تلخ شهید خدمت و همراهانش ضمن گرامیداشت آن اعلام می‌کنم که بنا به وظیفه ملی و لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ضمن شرکت و حضور در انتخابات به وظیفه خود عمل کرده و از آحاد مردم شهرستان پاوه دعوت به حضور می‌کنم. 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ با توجه به اهمیت شرکت در انتخابات امروز و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب علمای اهل سنت نیز با بصیرت آحاد جامعه را به حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه فراخواندند تا در نهایت انتخاب اصلح انجام شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از