حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

مشارکت کرمانشاهیان به ۳۹.۲ درصد رسید

مشارکت کرمانشاهیان به ۳۹.۲ درصد رسید

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: مشارکت کرمانشاهیان به ۳۹.۲ درصد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه امروز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دور نخست افزایش ۹ درصدی داشته و این میزان تا ساعات پایان رأی‌گیری افزایش خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون با پایان رأی‌گیری در شعب روستایی اجازه بازگشایی و شمارش آرا به هیأت اجرایی داده شده و صورت جلسه نهایی به ستاد انتخابات گزارش می‌شود.

شعبانی تصریح کرد: استان کرمانشاه یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد که ۶۵۰ هزار نفر در این رویداد ملی شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمانشاه با حضور پر شور مردم به ۳۹.۲ درصد رسیده است و ۷۶۷ شعبه در حال رأی‌گیری هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: زمان انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲۴ تمدید شده و پس از آن تنها افرادی که در شعبه حضور دارند از آنها رأی‌گیری می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از