حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمانشاه خبر داد:

معرفی ۳ مسئول متخلف کرمانشاهی به سازمان بازرسی

معرفی ۳ مسئول متخلف کرمانشاهی به سازمان بازرسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون در استان کرمانشاه ۳ نفر در شهرستان‌های استان به دلیل تخلف تبلیغات انتخاباتی برای کاندید خاص به سازمان بازرسی معرفی شده‌اند

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی شعبانی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: طی یکسال گذشته دشمن با توجه به در پیش بودن انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و منصرف کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند. افزود: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور به‌موقع مردم در صحنه‌های مختلف نقشه‌های دشمن شکست خورده است.

شعبانی بیان کرد: در استان کرمانشاه تاکنون ۲۵۵ کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۸ کرسی تایید صلاحیت شدند و با توجه به اینکه روند رسیدگی به تایید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان همچنان ادامه دارد احتمال افزایش تعداد کاندیدها وجود دارد.

وی ادامه داد: در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار رکن سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت توسط مقام معظم رهبری مطرح شده که در دستور کار مسئولان انتخابات قرار گرفته و رئیس جمهور نیز به صورت شفاف اعلام کردند که هیچگونه پشتیبانی از کاندیدی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: در قانون جدید انتخابات هیأت بررسی تبلیغات تشکیل شده که در استان، استاندار کرمانشاه رئیس این هیات بوده و مجازات‌هایی برای متخلفان مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی وظیفه داشتند تا امکانات و ظرفیت‌های خود را برای انتخابات اعلام کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: براساس ماده ۷۳ قانون انتخابات هیچیک از مدیران و مسئولان انتخابات حق پشتیبانی و تبلیغات برای کاندید خاصی را ندارند و تبلیغات مدیران و مسئولان ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون در استان کرمانشاه ۳ نفر در شهرستان‌های استان به دلیل تخلف تبلیغات انتخاباتی برای کاندید خاص به سازمان بازرسی معرفی شده‌اند و مدیران تنها موظف به توصیه و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ایام منتهی به انتخابات باید مسئولان با ارائه خدمت بیشتر و نظارت بر مجموعه خود زمینه رضایت بیشتر مردم را فراهم کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از