حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
امیدآفرینی؛ پیام حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد:

امیدآفرینی؛ پیام حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضور رهبر در جمع مردم و بیانات ایشان در چنین روز‌های بحرانی، می‌تواند موجب امیدآفرینی و عزت در میان مسلمانان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سیزدهم مهرماه با توجه به موقعیت حساس منطقه با بیانات ارزشمند و تحلیل‌های راهبردی خود همچون سنوات گذشته نشان دادند که در کنار مسلمانان مظلوم جهان قرار دارند و همچنین سمبل اتحاد هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جنایات وحشیانه استکبار، افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های این نماز تأکید کردند که رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال است.

عبدی با اشاره به سخنان رهبر درباره دفاع قانونی، گفت: هر ملتی حق دارد از کشور و خاک خود در مقابل متجاوز دفاع کند و عملیاتی مثل طوفان الاقصی یک حرکت قانونی و بین‌المللی و حق فلسطینی‌ها بود، همان‌طور که کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل نیز یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود.

وی ادامه داد: معظم‌له همچنین به رحمت الهی و تأثیر آن بر عزت مسلمانان در خطبه‌ها اشاره و بیان کردند که اتحاد و همبستگی مسلمانان در دایره رحمت خداوند متعال قرار دارد که این همبستگی نشان‌دهنده قدرت و اراده جمعی است.

عبدی خاطرنشان کرد: معظم‌له بیان فرمودند در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم بلکه آنچه که منطقی، معقول است و طبق تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی کشور انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور رهبر در جمع مردم و بیانات ایشان در چنین روز‌های بحرانی، می‌تواند موجب امیدآفرینی و عزت در میان مسلمانان و از طرفی خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از