حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

شهادت آیت‌الله رئیسی ثمره یک عمر مجاهدت بود

شهادت آیت‌الله رئیسی ثمره یک عمر مجاهدت بود

استاندار کرمانشاه گفت: شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی ثمره یک عمر مجاهدت صادقانه و ولایت‌مداری بود.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان که در روبروی مسجدجامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت بی‌منت بود که امیدواریم در این لحظات مهمان سفره کرامت امام رئوف حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: پیشوند زیبای شهید یک شبه و یک روزه در ابتدای نام زیبای سید ابراهیم رئیسی قرار نگرفته، همان‌طور که شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود: تا شهیدوار زندگی نکنی، شهید نخواهی شد.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی در زمان حیات  رضایت نداشتند از ایشان تعریف شود، اما اکنون عرض می‌کنم دو هفته قبل که توفیق داشتم در محضر ایشان بودم سخنان آیت‌الله رئیسی تراز جدیدی پیدا کرده بود و پخته‌تر و ملکوتی‌تر صحبت می‌کردند، خیلی جدی فرمود: اصلا به انتخابات فکر نکنید هر کاری که منطق دارد و به نفع مردم است انجام دهید اصلا ذهنتان درگیر این حرف‌ها نکنید بلکه به مردم خدمت کنید، شاید در آن زمان بنده فکر نمی‌کردم که ایشان دار‌د به لحظه آسمانی و عروجش نزدیک می‌شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: سخنان پر مفهوم ایشان، حرف‌های زیبایی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری نشانگر یک مکتب و نشانگر یک مسلک است لذا عروج ایشان یک مرگ تصادفی در عالم نیست بلکه شهادتی است که ثمره یک عمر مجاهدت است.

وی گفت: شهید رئیسی با این آمد و رفت‌ها، لباس‌های خاکی و تلاش در روزهای تعطیل غیر تعطیل، وقتی در محراب قرار می‌گرفت طوری عبادت می‌کرد که انگار کاری بجز عبادت ندارد.

صحرایی تصریح کرد: خداوند متعال هر روز به ما حجت‌های جدیدی نشان می‌دهد و از این باغ پرشکوه اسلامی هر روز گُل‌های جدیدی به عالم معرفی می‌شود؛ همان‌طور که حضرت آقا فرمودند: شهید بزرگوار رئیسی یک موجود مغتنم بود و هست مبادا فکر کنیم شهید شد پرونده زیبایی‌ها بسته شد، نه، هرگز اینچنین نیست.

وی ادامه داد: همان‌طور که شهید سلیمانی عزیز به یک مکتب تبدیل شد شهید رئیسی نیز تبدیل به مکتب خدمت صادقانه شد، خدمتی که خستگی‌ناپذیر بود.

صحرایی گفت: مهم‌تر از فداکاری و بزرگداشت شهید، فهمیدن راه شهید و تداوم این مسیر است، همان‌طور حضرت آقا فرمودند: «هیچ خللی نباید در این مسیر پیش بیاید» لذا راه سعادت‌بخش شهدا که راه عزت و عظمت است را ادامه می‌دهیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هیچ راه تعالی با تنبلی و بی‌خیالی به‌دست نیامده، سرزمین ما با داشتن فرزندانی مثل حاج قاسم‌ها و شهید رئیسی‌ها، راه افتخار و عظمت را امیدوارانه‌تر از قبل طی خواهد کرد.

وی گفت: مردم عزیز و قدرشناس کرمانشاه شما صاحب‌عزا هستید امیدواریم خداوند ما را پیرو راه مکتب شهدا قرار دهد؛ این مسیر را جدی‌تر از قبل طی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از