حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
اثبات اقتدار ایران با اقدام موشکی سپاه
مسیر مقاومت ادامه دارد؛

اثبات اقتدار ایران با اقدام موشکی سپاه

عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی اثبات کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ هر کشوری برای تأمین امنیت و حفظ صلح جهانی کشورها باید خود را در حوزه تسلیحاتی قوی‌تر کند، در غیر این صورت رژیمی همچون رژیم منحوس صهیونیستی بلایی را که بر سر کودکان و زنان مظلوم غزه آورده است با جسارت بر سر ساکنان دیگر کشورها از جمله ایران نیز می‌آورد که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با اتکای به خدای متعال و نیروهای متعهد و متخصص سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی توانسته است به تسلیحات به‌روز مجهز شود و عملیاتی همچون «وعده صادق ۲» را با موشک‌های پیشرفته بالستیک رقم بزند.

عملیاتی که بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی اثبات کرد و نشان داد که نیروهای نظامی و انتظامی ما بر سر منافع ملی کشور با هیچ احدی تعارف ندارند.

ایران پرچم‌دار جبهه مقاومت است 

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی حدود ۵۰ هزار نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه غزه را به خاک و خون کشیده و شهید کرده است، آن‌ها خرابی‌ها و ویرانی‌های بسیاری بر مردم غزه تحمیل کرده و ویرانی‌های بسیاری به بار آورده‌اند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: در جریان حملات رژیم صهیونیستی علاوه بر تعداد بالای شهدا، افراد بسیار زیادی نیز مجروح و جانباز شده‌اند صهیونیست‌های خون‌خوار به صورت ناجوانمردانه مهمان ما شهید هنیه را در تهران به شهادت رساندند پس از آن جنایات خود را همچنان ادامه دادند و دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیل‌فروشان را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه تمام این جنایات در کارنامه ننگین رژیم منحوس و باند تبهکار رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: در پاسخ به این جنایات ددمنشانه افتخارآفرینان سپاه پاسداران عملیات وعده صادق ۲ را با پرتاب ده‌ها موشک به قلب سرزمین‌های اشغالی انجام دادند این حمله که با اهداف نظامی و امنیتی انجام شد موجب شادی کل امت اسلام شد.

ماموستا مرادی گفت: تمام امت اسلامی در جای‌جای جهان نسبت به این پاسخ کوبنده نظام اسلامی اظهار خوشحالی کردند، نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران با فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نیابت از امت اسلامی موجب سرافرازی اسلام شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در حالی که انتظار می‌رفت کشورهای عربی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و غزه پیش‌قدم شوند اما شاهد بودیم که بن سلمان منحوس و شریک جرم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کرد که مسئله فلسطین به او و کشورش هیچ ارتباطی ندارد، این شخص مانند ابرهه به فکر ایجاد یک حکومت خیالی و برپایی عیش و نوش در سرزمین وحی است.

مرادی ادامه داد: او می‌خواهد از قدرت حرمین شریفین بکاهد و به اهداف خبیث خود برسد، رفتار او موجب ذلت است و تمام امت اسلامی حاکمان عربستان را لعن و نفرین می‌کنند و این در حالی است که ملت قهرمان ایران و جبهه مقاومت مورد تحسین امت اسلامی قرار گرفته است.

با جنایات استکبار جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود

 وی گفت: امروز ایران پرچم‌دار جبهه مقاومت است، اگر آن‌ها سید حسن نصرالله را شهید کردند اکنون هر فرد از جبهه مقاومت تبدیل به یک حسن نصرالله شده است، جنایات استکبار و صهیونیست غاصب نه‌تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت نمی‌شود بلکه قدرت او را بیشتر می‌کند. 

مرادی گفت: ضرب شستی که ایران بر رژیم صهیونیستی غاصب وارد کرد موجب خوف جبهه استکبار شد به گونه‌ای که حتی آمریکا نیز از ایران درخواست کرد تا کوتاه بیاید لذا این رفتار آمریکا نشانه ضعف جبهه استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی است. 

وی گفت: همه مردم اهل سنت و سایر مذاهب به زندگی در این مملکت و این نظام افتخار می‌کنند و به داشتن رهبرانی بزرگ که موجب اقتدار اسلام و حمایت از مسلمانان شده‌اند به خود می‌بالد. 

مرادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود مطرح فرمودند که باید مسئله امت اسلامی را برجسته کرد همه باید یک امت واحده اسلامی را تشکیل دهند ایشان می‌فرمایند مسئله شیعه و سنی نباید در میان امت اسلامی مطرح باشد بلکه همه ما باید بر علیه جبهه کفر ید واحده باشیم و مسلمانان باید اختلافات بین خود را کنار بگذارند.

وی افزود: همان‌گونه که در تعبیر مقام معظم رهبری وجود دارد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی بر طبل اختلافات می‌کوبند و در فضای مجازی مسائلی را مطرح می‌کنند تا ذهن مسلمانان را از جبهه مقاومت دور کنند و به اختلافات یکدیگر دامن بزنند، خوشبختانه مسلمانان آگاه‌تر از آن هستند که فریب این رفتارها را بخورند.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: نتانیاهوی خبیث به ملت ایران پیام داده است که حساب شما از دولتمردان و نظام ایران جداست و خود را حامی ملت ایران معرفی کرده است، این دروغی بسیار بزرگ در راستای فریب مردم ایران است زیرا نتانیاهو و امثال او و نیز آمریکا هیچ‌گاه دوستدار ملت شریف ایران و حامی آن نبودند اگر آن‌ها حامی ملت ما بودند کشور ما را تحریم نمی‌کردند و اقتصاد ما را به چالش نمی‌کشاندند.

وی گفت: آن‌ها دشمنی خود را با به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه، لبنان، یمن، افغانستان و ایران به اثبات رسانده‌اند، بنابراین امت اسلام نباید فریب کلمات آشتی‌جویانه مستکبران را بخورد که این ترفندی بزرگ است، خوشبختانه ملت ما بیدار است و فریب دسیسه‌های دشمن را نخواهد خورد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیه‌ای در قرآن وجود دارد که گویی عملیات وعده صادق ۲ جلوه‌ای از آن است این آیه می‌فرماید به دشمنان ضربه بزنید که خداوند آن‌ها را با دستان شما خوار و ذلیل می‌کند و شما را بر آن‌ها نصرت خواهد داد.

نمایش اقتدار ایران اسلامی با عملیات وعده صادق ۲

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز جنگ رژیم صهیونیستی با جهان اسلام است و باید همه با هم به فکر پاسخ باشیم و اتحاد مسلمانان مشتی محکم بر وجود استکبار خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به شهادت سید مقاومت اشاره کرد و افزود: شهید سید حسن نصرالله حلقه اتصال وحدت میان جوانان شیعه و سنی در کشورهای محور مقاومت بود.

 وی ادامه داد: ایشان فردی مجاهد و حکیم بود که توانست جبهه مقاومت را در ابعاد مختلف فرهنگی، رزمی و سیاسی مدیریت کند.

احمدی در ادامه افزود: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند اگر مجاهدانی را که در راه خدا جهاد می‌کنند به شهادت برسانند آن‌ها را حذف کرده و نقش آن‌ها تمام می‌شود، اما نمی‌دانند که خون شهدا حیاتی دوباره به مقاومت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه راه مقاومت، راه حق علیه باطل است، گفت: رژیم صهیونیستی با شهادت رهبران مقاومت و فرماندهان سند نابودی خود را امضا می‌کند و چنین اقدام بزدلانه‌ای نشان از ضعف و ترس صهیونیست‌ها دارد.

احمدی در ادامه گفت: در عملیات وعده صادق ۲ که مواضع صهیونیست‌ها مورد هدف قرار گرفت، دنیا یک‌بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت و پاسخ جبهه مقاومت برای نابودی این رژیم منحوس باید کوبنده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ایران اسلامی هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده، اما اگر کسی بخواهد به خاک وطن ما تجاوز کند جواب محکمی خواهد گرفت همان‌طور که عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان علیه جنایت‌های رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی، دل همه آزادگان عالم و مردم یمن، لبنان، غزه، فلسطین و جبهه مقاومت را شاد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از