حالت تاریک
رئیس حوزه عملیه قم:

دشمنان نظام بهتر از ما انقلاب را شناخته‌اند

دشمنان نظام بهتر از ما انقلاب را شناخته‌اند

رئیس حوزه عملیه قم گفت: دشمنان بهتر از ما انقلاب اسلامی را شناخته‌اند که اگر به پیروزی نهایی برسد چه پیش خواهد آمد هرچند که ما دو دوره رویارویی با طاغوت و تشکیل انقلاب را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم حسینی بوشهری صبح امروز یکشنبه در مراسم ۲۲ بهمن کرمانشاه، اظهار داشت: امروز وظیفه ما پیروی از رسول اکرم (ص) و امام علی (ع) است که در شرایط آرام به رسالت خود عمل نکردند.

وی افزود: نباید انتظار داشته باشیم که انقلاب اسلامی ایران با رسالت نبوی، علوی و فاطمی خود دشمن نداشته باشد و دشمنان بگذارند که ما در آسایش، آرامش و بدون مشکل زندگی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری گفت: دشمنان بهتر از ما انقلاب اسلامی را شناخته‌اند که اگر به پیروزی نهایی برسد چه پیش خواهد آمد هرچند که ما دو دوره رویارویی با طاغوت و تشکیل انقلاب را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم با این حال تا تمدن نوین اسلامی فاصله داریم.

رئیس حوزه عملیه قم با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در نمایشگاه توانمندی‌ها، خاطرنشان کرد: دشمنان تحلیل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند از امکانات لازم برخوردار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری اذعان کرد: مردم ایران به ویژه مردم کرمانشاه هشت سال در جنگ تحمیلی پای کار نظام بودند اما یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

وی افزود: اگر دو تهدید داخلی و خارجی را از بین ببریم، انقلاب ماندگار خواهد شد و وعده دستیابی به تمدن نوین اسلامی محقق می‌شود که در این میان نامید شدن به فرموده رهبر انقلاب ممنوع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، نفوذ دشمن را تهدید دیگری خواند و گفت: دشمن درصدد بی‌تفاوت‌سازی مردم نسبت به اهداف و اصول انقلاب است و ۴۵ سال برای جایگزین کردن ضد ارزش‌ها به جای ارزش‌ها می‌کوشد.

وی با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم فرهنگ بیگانه کعبه آمال ما شود، افزود: ما از فرهنگ غنی قرآن و ائمه اطهار (ع) برخوردار هستیم پس نگذاریم به اصالت اقوام ایرانی و مسئولان این نظام خدشه‌ای وارد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری تصریح کرد: روزی که بین آحاد مردم و اقوام ایرانی اختلاف ایجاد شود، روز غم و اندوه ما و روز شادمانی دشمنان است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در راستای تهاجم فرهنگی، افزود: ملت ایران دشمن‌شناس است و می‌داند از سوی دشمن ضربه می‌خورد اما انتظار ندارد از دوست دشمنی ببیند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از