حالت تاریک
فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند

نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند تا به هر تهدیدی در ابعاد مختلف پاسخ دهند و آماده اجرای دستورات مقام معظم رهبری هستیم.

امیر سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رژه روز ارتش همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه و غرب کشور در شهرهای سنندج و بروجرد برگزار خواهد شد که نامگذاری این روز به نام ارتش توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) انجام گرفت. 

فرمانده قرارگاه غرب ارتش تصریح کرد: رژه روز ارتش با حضور نیروهای پیاده و موتوری و با چتربازی چتربازان نیروهای ارتش بر فراز آسمان و جایگاه برگزار می‌شود و برای این روز مراسم‌هایی مانند عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و… تدارک دیده شده است. 

امیر طاهری تصریح کرد: یکی از مولفه‌های قدرت هر کشوری بعد نظامی است که به فضل الهی و با اتکا به توان دانشمندان و متخصصان کشورمان در حوزه دفاعی و موشکی توانسته‌ایم پیشرفت‌های چشمگیری را داشته باشیم و به عنوان یکی از قدرت‌های نظامی مطرح باشیم. 

وی ادامه داد: کشورمان اکنون به سطحی از توانمندی و بازدارندگی دست‌یافته که هیچ کشوری جرات دست‌درازی به خاک وطنمان را ندارد و با پاسخ محکم و قاطع نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و از سوی دیگر برای خرید تجهیزات نظامی به فرماندهان ما درخواست می‌دهند. 

فرمانده قرارگاه غرب ارتش بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند تا به هر تهدیدی در ابعاد مختلف پاسخ دهند و آماده اجرای دستورات مقام معظم رهبری هستیم. 

امیر طاهری خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای حوزه دفاعی کشورمان چنان چشمگیر است که دشمنان به آن اذعان دارند و ایران را جزو قدرت‌های برتر می‌دانند و دشمن باید بداند که کوچکترین اشتباه با پاسخ پشیمان‌کننده نیروهای مسلح مواجه خواهد شد. 

وی ادامه داد: در جریان پاسخ کشورمان به رژیم منحوس صهیونیستی آمریکایی‌ها درخواست و التماس داشتند که نیروهای آن‌ها در منطقه مورد هدف قرار نگیرد زیرا از قدرت نظامی کشورمان مطلع هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از