حالت تاریک
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین:

نیروی انتظامی متولی تأمین امنیت است

نیروی انتظامی متولی تأمین امنیت  است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین گفت: متولی عمومی، فردی و داخلی امنیت در جامعه نیروی بزرگ انتظامی است که به گستردگی و پهناوری جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سرهنگ عزیزیان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین طی سخنانی، اظهار داشت: امینت یکی از بنیادی‌ترین نیازهای فردی و اجتماعی است که در سایه آن رشد اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‌شود تا جایی که خداوند متعال در قرآن کریم بیش از ۳۰ بار به این مبحث اشاره کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین افزود: وجود امنیت مهم است و افرادی که این امر مهم را ایجاد می‌کنند قطعا باید دارای شأن و مقام والایی باشند زیرا اگر امنیت مهم است افراد مهمی هم در ایجاد این امنیت نقش دارد.

وی خاطرنشان کرد: متولی امنیت عمومی، فردی و داخلی در جامعه، نیروی بزرگ انتظامی است که به گستردگی و پهناوری جمهوری اسلامی از مرزها گرفته تا داخل جوامع، محورها، جاده‌ها و فضای مجازی است و در کنار این موضوع پشتیبانی از ارگان‌های خدمات‌رسان را هم انجام می‌دهد.

 عزیزیان با بیان اینکه نیروی انتظامی یک ارگان نظامی، انتظامی، قضایی، اقتصادی و فرهنگی است، گفت: امروز در بحث فرهنگی اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای آگاه‌سازی مردم و پیشگیری از جرائم انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین افزود: از ابتدای سال جاری حدود ۵۵ شهید را در راستای حفظ نظم و امنیت تقدیم نظام اسلامی کرده‌ایم و امنیت امروز را مدیون رشادت و فداکاری و جانفشانی‌های این شهیدان هستیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از