حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

هسته‌های مقاومت در دنیا حاصل تفکر بسیج است

هسته‌های مقاومت در دنیا حاصل تفکر بسیج است

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هسته‌های مقاومتی که امروزه در دنیای استکبار قد علم می‌کنند حاصل تفکر بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار مسعود قنبری در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز که  در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تنومند است و ما امروزه شاهد حضور و گسترش این شجره طیبه در همه عرصه‌ها هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری با هدایت‌های پدرانه خود بسیج را در مسیری قرار داده است که همان نگاه و اهداف امام(ره) در تاسیس بسیج ماندگار شده است.

 

وی گفت: در زمان تشکیل اولیه بسیج با فرمان حضرت امام گستردگی و آرمان‌خواهی بسیج در فرمان امام مشخص بود که به لطف خدا و با عنایت مقام معظم رهبری این آرمان خواهی و گستردگی در بدنه بسیج به شکوفایی و بالندگی رسیده است.

 

سردار قنبری ادامه داد: علاوه بر پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرها و روستاها دارای ۲۲ قشر بسیجی هستیم که در حوزه‌های مختلف کمک کار دولت هستند؛ از بسیج کشاورزی گرفته تا بسیج عمران و صنعت تا بسیج جامعه پزشکی، حقوقدانان، اساتید و اصناف، کارگری و غیره که هر کدام در حوزه‌های خودشان توانمندی‌هایی برای کمک به دولت دارند و خوشبختانه مسئولین ما هم از این ظرفیت عظیم استفاده می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی بسیج در استان کرمانشاه با بیش از ۲۲۰۰ گروه جهادی تلاش می‌کند و در حوزه‌های مختلف بدون تبلیغات و بدون اینکه دیگران متوجه شوند در حال تلاش و کار است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تصریح کرد: در حوزه آبرسانی امروزه بسیج متولی برطرف کردن تنش آبی در بسیاری از نقاطی است که سال‌هاست با این مشکل روبرو هستند و همچنین در برطرف کردن مشکل کمبود آب شرب در بعضی روستاها و مناطق کشور کمک بزرگی به دولت کرده است.

 

وی افزود: بسیج امروزه تحت لوای رهبر عظیم‌الشأن‌ انقلاب امام خامنه‌ای در تلاش برای از بین بردن چهره محرومیت از روستاها هستند زیرا این محرومیت‌ها زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیستند.

 

قنبری گفت: عمده گروه‌های بسیجی و تشکل‌های بسیجی از مردم و افراد عادی جامعه هستند و این همان فرمانی است که حضرت امام فرمودند که سرنوشت مردم باید به دست خود مردم سپرده شود و توده عظیم مردم را بسیجیان تشکیل می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در استان کرمانشاه بیش از ۳۰ هزار نفر از بسیجیان گرد هم آمدند تا با آرمان‌های امام و شهدا زیر پرچم ولایت و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنند.

 

قنبری اذعان داشت: در اقصی نقاط کشور امروز مملو از بسیجیانی است که عاشق خدمت به نظام و مملکت و دفاع از مظلوم هستند.

 

وی گفت: دشمنان امروزه در شناخت بسیج دچار اشکال شده‌اند در حوزه فکری و اتاق‌های فکری شان دچار تزلزل شده اند که چه کار باید بکنند.

 

قنبری افزود: اگر حضرت آقا می‌فرمایند موضوع بسیج برای دشمنان بیم‌آفرین و برای دوستان امید وار کننده است، چیزی خارج و خالی از واقعیت نیست.

 

وی ادامه داد: این‌ها واقعیت‌هایی است که امروز در جهان معاصر هم دوستان و دشمنان داخلی می‌بینند و هم دوستان و دشمنان خارجی.

 

سردار قنبری با اشاره به اینکه تفکر بسیجی ما از مرزهای جغرافیایی کشور خارج شده، گفت: حزب‌الله لبنان که امروز دشمن از شنیدن نامش لرزه بر اندامش می‌افتد حاصل تفکر بسیجی بسیجیان غیور ما است.

 

وی افزود: هسته‌های مقاومتی که امروزه در دنیای استکبار قد علم می‌کنند حاصل تفکر بسیج عزیز و گرانقدر ما است و ما باید به این داشته خودمان که نتیجه تدبیر حضرت امام و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری است ببالیم.

 

سردار قنبری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز در غزه مقابله شرافت با شرارت است، تصریح کرد: نیروهای مقاومت در مقابل یک ارتش تا دندان مسلح، دشمن را به چالش کشیده‌اند و این مقاومت از همان تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.

 

وی گفت: صهیونیست‌ها در دنیا تبلیغاتی راه انداخته بودند که بزرگترین نیروهای اطلاعاتی دنیا نیروهای اسرائیلی هستند در حالیکه در جنگ غزه ثابت شد که علی‌رغم این تبلیغات، رژیم صهیونیستی چیزی جز یک تبلیغ توخالی نیست.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان کرد: دیواری که در اطراف نوار غزه کشیده شده ۲۰ متر زیر زمین ۱۰ متر بالای زمین و دارای سیم خاردار، حس‌گرهای قوی و دوربین‌های دید در شب است اما رزمندگان غزه با گذر از این موانع بدون آنکه آنها متوجه شوند عملیات نظامی انجام دادند و امروز شاهد راهپیمایی‌های عظیم و خودجوش بر ضد این جنایات در سراسر دنیا هستیم.

 

وی افزود: این افتخاری بزرگ برای بسیج است که دارای رهبری فرزانه است که بر تمامی موضوعات و حوزه‌ها آگاهی و اشراف دارد ایشان هرجا لازم باشد توطئه‌های دشمن را به مردم گوشزد می‌کند و در موارد بسیاری شاهد این بوده‌ایم که با یک سخنرانی تمام توطئه‌های دشمن را در زمینه خاص نقش بر آب کرده‌اند.

 

سردار قنبری خاطرنشان کرد: بسیجیان گرانقدر ما گوش به فرمان حضرت امام خامنه‌ای آماده‌اند که اگر لازم باشد برای جانفشانی و دفاع از مردم مظلوم غزه در میدان حاضر شوند.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید مجموعه بسیج متشکل است از تعدادی از پاک‌ترین، وفادارترین و پای کارترین انسان‌ها برای خوشبختی کشور. این سخن شعار نیست زیرا در هر جایی بسیجی حضور پیدا می‌کند بسیاری از مسائل ختم به خیر می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از