حالت تاریک
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب مطرح کرد:

هفته وحدت تجلی‌گر اتحاد شیعه و سنی

هفته وحدت تجلی‌گر اتحاد شیعه و سنی

امام‌جمعه موقت اسلام‌آبادغرب گفت: باید اتحاد شیعه و سنی در هفته وحدت بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

حجت‌الاسلام تاب‌زر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: بنابر سیره رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) وظیفه ما هدایت نسل جدید و جوانان از هجمه‌های جنگ نرم به سمت معنویت است.

 

وی با دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و سفارش به دستورات الهی، افزود: بر آحاد مردم وظیفه لازم است که نام و یاد فرماندهان دفاع مقدس را زنده نگه دارند و به نسل جدید و جوانان معرفی کنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسلام‌آبادغرب بیان داشت: نسل جدید ما باید بدانند که رزمندگان و فرماندهان ما چه رشادت‌هایی انجام داده‌اند تا یک وجب خاک وطن به دست دشمن نیفتد و دچار بی هویتی و خودباختگی فرهنگی نشویم.

 

وی افزود: دشمن به‌دنبال این است که ما را بی‌هویت نشان بدهد لذا باید در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، تاریخی و حتی دفاع مقدس نام‌آوران و مفاخر زیادی داریم و باید به نسل جوان، افرادی نظیر ابن سینا، ابوریحان، شهید فخری‌زاده، پروفسور حسابی و ... را معرفی کنیم.

 

حجت‌الاسلام تاب‌زر با اشاره به روز سالمندان، تصریح کرد: سالمندان در خانواده‌ها باید تکریم و گرامی داشته شوند.وی با اشاره به آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، گفت: در هفته وحدت باید اتحاد شیعه و سنی بیش از پیش به نمایش گذاشته شود و از اختلافات پرهیز شود.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به سالروز تبعید امام(ره) از عراق به فرانسه، اذعان کرد: امام راحل قصد داشت از عراق به کویت برود ولی نفوذ شاه و استکبار مانع شده و به قولی اگر خدا بخواهد عدو سبب خیر شود، امام خمینی(ره) هم به پاریس رفتند و باعث شدند در اروپا صدای ایشان بلند تر و رساتر به گوش جهانیان برسد.

 

وی با تبریک آغاز هفته فراجا، گفت: نیروهای خدوم انتظامی شبانه‌روز در سرما، گرما و تمام مناسبت‌ها برای حفظ و ارتقاء امنیت کشور زحمت می‌کشند که جای تقدیر دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از