حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
همبستگی اسلامی پاسخی به سیاست‌های تفرقه‌آفرین دشمنان
مدیر اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب مطرح کرد:

همبستگی اسلامی پاسخی به سیاست‌های تفرقه‌آفرین دشمنان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب بر اتحاد و همبستگی مسلمانان به‌عنوان یک راه‌حل مؤثر و پایدار در برابر تهدیدات دشمنان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به بررسی اهمیت همبستگی اسلامی در شرایط کنونی پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام به‌دنبال تضعیف و ایجاد شکاف در صفوف مسلمانان هستند. 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه نصر، گفت: تأکید بر همبستگی و اتحاد به‌عنوان یک استراتژی کلیدی، در این برهه زمانی ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

کرمی گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به مفهوم تفرقه بینداز و حکومت کن، به استراتژی‌های دشمنان برای ایجاد نفاق و بی‌اعتمادی میان مسلمانان پرداخته و بر لزوم شناسایی و مقابله با این سیاست‌ها تأکید کردند.

وی افزود: این سیاست‌ها به‌ویژه از طریق ایجاد اختلافات مذهبی، قومی و سیاسی به‌دنبال تضعیف وحدت مسلمانان هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کمربند دفاع و کمربند استقلال‌طلبی اشاره کرد و گفت: این بیانات نشان‌دهنده لزوم ایجاد یک جبهه واحد از کشورهای اسلامی است.

وی تأکید کرد: اتحاد مسلمانان نه‌تنها می‌تواند به تقویت موقعیت آن‌ها در عرصه بین‌المللی کمک کند، بلکه به ایجاد ثبات و امنیت در مناطق مختلف نیز منجر خواهد شد.

کرمی در ادامه به نقش کلیدی جوانان و نسل جدید مسلمانان اشاره کرد و گفت: جوانان باید با آگاهی از اهمیت همبستگی، در راستای تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان تلاش کنند.

 وی سخنان مقام معظم رهبری را نه‌تنها دعوت به همبستگی، بلکه فراخوانی برای عمل و ایجاد تغییر در رویکرد مسلمانان به مسائل جهانی دانست و تأکید کرد که اتحاد و همبستگی مسلمانان می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل مؤثر و پایدار در برابر تهدیدات عمل کند.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از