پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-04-30 11:28 - شماره خبر : 8218 0
کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه:

هوای کرمانشاه در آخر هفته غبارآلود می‌شود

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روزهای چهارشنبه تا ظهر جمعه، تشدید وزش باد در سطح منطقه مجدداً زمینه را برای نفوذ غبار به جو استان کرمانشاه مهیا خواهد کرد.

شهناز حق‌پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تقویت جریان‌های غربی، ممکن است طی ساعاتی از عصر امروز (شنبه) تا اواسط فردا، هوای استان را به‌ خصوص در نواحی غربی کم و بیش غبارآلود کند. 

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه افزود: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به استثنا وزش باد و غبار رقیق در نواحی مرزی طی بعضی از ساعات پدیده قابل توجه دیگری در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود. 

وی تصریح کرد: به‌ دنبال این شرایط، در روزهای چهارشنبه تا ظهر جمعه، تشدید وزش باد در سطح منطقه مجدداً زمینه را برای نفوذ غبار به جو استان مهیا خواهد کرد. 

حق‌پرست در پایان گفت: شایان ذکر است این احتمال برای روزهای پنج‌شنبه تا ظهر جمعه بیشتر به‌ نظر می‌رسد، همچنین؛ دمای هوا که امروز و فردا به‌ طور مختصر کاهش می‌یابد، از روز دوشنبه تا چهارشنبه به‌ تدریج افزایش و در ادامه هفته تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/N2opa
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار