حالت تاریک
در آستانه سال تحصیلی جدید؛

هیچ پرونده تخلفی برای اصناف کرمانشاه تشکیل نشد

هیچ پرونده تخلفی برای اصناف کرمانشاه تشکیل نشد

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: اصناف همکاری خوبی به‌عمل آوردند و در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید هیچ پرونده تخلفی تشکیل نشده است.

 

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با وجود فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید کیف، کفش، پوشاک و نوشت‌افزار هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این بازارها نداشته‌ایم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه افزود: موارد افزایش قیمت باید توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده به سیستم‌های نظارتی اعلام شود.

پهلوانی خاطرنشان کرد: کسبه استان کرمانشاه در آستانه ماه مهر به جای اعمال سود 22 تا 30 درصدی 12 تا  18 درصد سود را لحاظ کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، اتاق اصناف کرمانشاه با هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی نسبت به برپایی نمایشگاه عرضه کیف، کفش، نوشت‌افزار و پوشاک با نرخ‌های زیر قیمت بازار اقدام کرده است.

پهلوانی با تاکید بر اینکه تاکنون پرونده تخلفی برای اصناف کرمانشاه در آستانه ماه مهر تشکیل نشده، گفت: صنوف مشکلات اقتصادی مردم را بهتر از همه درک می‌کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر بازرسان اتحادیه‌های مرتبط، بازرسان بسیج اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی در حمایت تعزیرات حکومتی مستمرا در بازار حضور دارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: اتاق اصناف استان نیز در قالب تشکیل هشت تیم در دو شیفت به بازرسی از بازار و نمایشگاه برپا شده در پارک شاهد می‌پردازد.

پهلوانی اذعان کرد: مردم موارد تخلف را از طریق سامانه‌های 135،124 و 38258540 اعلام کنند و با توجه به تنوع موجود در بازار از نخستین واحد صنفی خرید نکنند.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از