حالت تاریک
امام‌جمعه کرمانشاه:

وظیفه امام جمعه بیداری جامعه مقابل دشمنان است

وظیفه امام جمعه بیداری جامعه مقابل دشمنان است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: آگاه ساختن جامعه نسبت به طرح‌ها و توطئه‌های دشمن وظیفه‌ای است که امام جمعه بر عهده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام غفوری روز پنجشنبه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در جمع مسئولان ومردم گیلانغرب در سخنانی با اشاره به اینکه عرصه دینی و فعالیت‌های فرهنگی امروز به شکوفایی ویژه‌ای رسیده، اظهار داشت:   به فرموده رهبر معظم انقلاب، ارتباطات مردمی قوی‌ترین و مهمترین بخش کار ائمه جمعه در عرصه مدیریت فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تاسیس نماز جمعه را خداوند بیان فرموده، افزود: نماز جمعه از مصادیق روشن و بارز یاد خداست و اجتماع در نماز جمعه نزول و رحمت الهی را هم به دنبال دارد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، نماز جمعه موعظه و جایگاه آن تبیینی و اعم از معارفی برای اعلام مواضع رسمی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: آگاه ساختن جامعه نسبت به طرح‌ها و توطئه‌های دشمن وظیفه‌ای است که امام جمعه بر عهده دارد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: امروز هیمنه استکبار و رژیم صهیونیستی فرو ریخته و به فضل خدا شاهد پیروزی مردم مظلوم غزه درمقابل نه تنها رژیم صهیونیستی و آمریکا بلکه درمقابل صهیونیسم بین‌الملل نیز خواهیم بود.

در پایان این آیین  از زحمات حجت‌الاسلام مجتبی فاطمی‌نسب امام جمعه سابق گیلانغرب  تقدیر  و حجت‌الاسلام سید عباس موسوی به‌عنوان امام جمعه جدید گیلانغرب معرفی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از