حالت تاریک
امام جمعه شهرستان جوانرود؛

وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: نصرت و وعده به حق الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکای ظالم نزدیک است و این اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی جشن و شادی برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

ماموستا ملا محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با عنایت و لطف خداوند دیشب جنایات و وحشی‌گری‌های چندین ساله رژیم صهیونسیتی با مقاومت و مبارزه عظیمی از سوی رزمندگان اسلام روبه‌رو شد و این مصداق آیه مبارکه وَ لِلّه‌ِ العِزَّةُ وَ لِرَسُولِه‌ِ وَ لِلمُؤمِنِين‌َ است.

 

امام جمعه شهرستان جوانرود افزود: رزمندگان ما همواره در همه جبهه‌های مقاومت ایستاده‌اند و با توکل به خدا اجازه تعدی به دشمنان را نداده‌اند.

 

ماموستا محمدی گفت: رژیم صهیونیستی با بی‌رحمی، مسلمانان زیادی را در غزه به شهادت رساند و حتی اکنون هم جسد مبارکشان زیر خروارها خاک مدفون است البته خداوند برای ظالمان مهلتی قرار داده و همان‌گونه که در تاریخ روایت شده ظلم پابرجا نخواهد بود. 

 

وی تصریح کرد: نصرت و وعده به حق الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکای ظالم نزدیک است و این اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی جشن و شادی برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

 

محمدی در پایان افزود: از حمله دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  پاسخ قاطع به شهادت رساندن سرداران و مستشاران ایرانی و همچنین مردم مظلوم غزه توسط رژیم منحوس صهیونیستی تشکر و قدردانی می‌کنم و ان‌شاءالله روز به روز رزمندگان اسلام قدرتمندتر شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از