حالت تاریک
️رئیس اداره راهداری کنگاور:

پایان ️عملیات شانه‌سازی جاده کنگاور به اسدآباد

پایان ️عملیات شانه‌سازی جاده کنگاور به اسدآباد

️رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور گفت: ️عملیات شانه‌سازی محور کنگاور به اسدآباد پایان یافت.

روضانعلی حصاری اظهار داشت: عملیات شانه‌سازی و رفع اختلاف سطح جاده با شانه جاده با توجه به قرار داشتن ۴۵ کیلومتر مسیر بزرگراهی در محور کنگاور به سه‌راهی تویسرکان تا روستای پل‌شکسته در انتهای حوزه استحفاضی در ۲ مرحله عملیات اجرا شد.

وی افزود: عملیات شانه‌سازی برای ایمن‌سازی تردد کاربران جاده‌ای با هدف توقف‌های اضطراری خودروها، افزایش دید رانندگان در پیچ‌ها، احساس راحتی و آرامش راننده به هنگام رانندگی، بازگشایی معبر به هنگام وقوع تصادفات در جاده و محلی برای دپوی برف هنگام عملیات برف روبی اجرا می‌شود.

️رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور با بیان اینکه در عملیات شانه‌سازی شیب‌های گردنه کجاوه‌شکن که از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واریانس جدید برای آن اعلام شده، انجام شده است.

حصاری ادامه داد: همچنین طی هفت ماهه اخیر محور سه‌راهی تویسرکان تا کنگاور به طول ۴.۵ کیلومتر روکش آسفالت و از گردنه بیدسرخ تا روستای کهریز به طول هشت کیلومتر عملیات بهسازی و لکه‌گیری انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی هفت ماهه سال‌جاری سه هزار و ۱۶۵ تن آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان کنگاور مصرف شده است.

️رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور ️با اشاره به ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان، گفت: ۱۳۶ کیلومتر خط‌کشی، آشکارسازی شت نقطه پرحادثه، نصب ۲ سرعت‌گیر، نصب ۱۱۰ عدد تابلو اخطاری و مسیرنما، نصب ۲۲۰ عدد علائم هشداری و بهسازی ۷۹ عدد تابلو از دیگر اقدامات انجام شده طی ۷ ماهه سال‌جاری است.

وی درباره اقدامات راهداری انجام شده در محورهای مواصلاتی شهرستان کنگاور گفت: ۱۵ کیلومتر عملیات بهسازی و تراکم‌دهی جاده، شانه‌سازی ۱۲ کیلومتر، ۴۳۰ کیلومتر حریم زنی و رگلاژ شانه راه، پاک‌سازی ورودی و خروجی ۲۲ پل، ریزش برداری ۴ مقطع در گردنه بیدسرخ و گردنه سرمست، امدادرسانی به ۱۹۰ خودرو در راه مانده و ۵۰ مورد راه‌گشایی و عملیات واکنش سریع انجام شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از