حالت تاریک
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

پیش‌فروش ۶ هزار بلیط نوروزی در کرمانشاه

پیش‌فروش ۶ هزار بلیط نوروزی در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی سه روز اخیر، قریب به ۶ هزار بلیط ناوگان اتوبوسی ویژه ایام نوروز در کرمانشاه پیش‌فروش شده است.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: از ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه، ۵ هزار و ۵۸۰ بلیط اتوبوس ویژه ایام تعطیلات نوروزی در استان کرمانشاه پیش‌فروش شده است.


وی عنوان کرد: از ۵ هزار ۵۸۰ بلیط پیش‌فروش شده، ۲ هزار و ۳۱۰ بلیط به‌صورت اینترنتی و ۳ هزار و ۲۷۰ بلیط به‌صورت حضوری توسط مسافران خریداری شده است.

کهریزی افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی‌بوسی ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵ هزار ۳۰۰ مسافر بوده است.


وی از برپایی میز خدمت در پایانه شهید کاویانی خبر داد و گفت: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی به صورت ۲۴ ساعته برپا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیروی این اداره کل در قالب برپایی میز خدمت ایام نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام کرده و پاسخگوی مسافران خواهند بود.

کهریزی در پایان تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را با این سامانه در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از