حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند، گفت: کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمان حیات خود دومین رئیس‌جمهور شهید را تقدیم کرده و انتخابات پیش‌رو با توجه به شرایط کنونی منحصر به فرد است و ملت بزرگ ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

استاندار کرمانشاه گفت: افراد شرکت‌کننده در تشییع میلیونی شهدای خدمت شاید به آیت‌الله رئیسی رأی نداده باشند اما شهید رئیسی با خدمت‌گزاری صادقانه خود اعتماد آنها را جلب کرد و برای حل مشکلات مردم لحظه‌ای درنگ نکرد.

صحرایی بیان کرد: بر اساس قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند ستاد انتخابات را در برگزاری هر چه بهتر این فرآیند همراهی کنند زیرا انتخاب تعیین‌کننده سرنوشت کشور و یک امر مهم همگانی است.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی در آخرین نشست خود با استانداران بر حفظ تمرکز مدیران بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و ورود به فضای انتخابات را مهم تلقی نمی‌کردند زیرا تنها حل مشکلات کشور را اولویت نخست می‌دانستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی تصریح کرد: با توجه به اینکه روزهای گرم سال را در پیش داریم ضرورت دارد نسبت به مدیریت مصرف انرژی توسط ادارات و مردم اقدام کنیم و در این راستا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خردادماه تغییر خواهد کرد و ساعت کاری از ۶ صبح تا ۱۳ ظهر است.

صحرایی افزود: همچنین مدیران وظیفه دارند با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات نسبت به نظارت بر خدمات‌رسانی به مردم نظارت کامل را داشته باشند و برای کمک به شبکه ملی برق باید از مولدهای تولید انرژی خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مدیریت مصرف برق در استان کرمانشاه با توجه به تولید و اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است و نرخ بیکاری از میانه دهه ۹۰ که ۲۲.۵ درصد بوده اکنون به ۱۲.۳ درصد کاهش یافته و امیدوارم بتوانیم نرخ بیکاری را در استان کرمانشاه تک رقم کنیم.

استاندار کرمانشاه به مدیران تذکر داد: یک ریال از اعتبارات سال گذشته نباید برگشت بخورد و تمام اعتبارات باید در حوزه‌های مشخص شده، هزینه شود و معاون عمرانی استاندار بر آن نظارت می‌کند.

صحرایی با اشاره به مراسم اربعین را طی ماه‌های آینده در پیش داریم، افزود: اقدامات لازم برای افزایش خدمات‌رسانی به زائران اربعین باید توسط مدیران انجام گیرد و ساماندهی امور اربعین یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: در چند دهه گذشته ملت ایران با وجود اینکه دستورات الهی را اجرا می‌کرد اما تحت حکومت پادشاهانی بودند که در پی جایگزینی فرهنگ غربی و اتکا به بیگانگان بودند اما امام خمینی(ره) آزادی و استقلال را به مردم ایران بازگرداندند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از