حالت تاریک
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

کرمانشاه ۷۴ هزار مددجو بهزیستی دارد

کرمانشاه ۷۴ هزار مددجو بهزیستی دارد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این سازمان خدمات متنوعی را به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد، گفت: استان کرمانشاه ۷۴ هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارد.

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بهزیستی یکی از سازمان حمایتی است که در حوزه‌های توان‌بخشی، مشارکت مردمی، پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارد و همواره سعی کرده با ارائه خدمات مطلوب رضایت‌مندی مددجویان را کسب کند.

مدیرکل بهزیستی استان ‌کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در مجموع دارای ۷۴ هزار و ۸۷۵ مددجو شامل ۴۹ هزار و ۶۶۵ خانوار مستمری‌بگیر، ۷ هزار و ۱۹۹ خانوار اجتماعی مستمری‌بگیر و ۴۲ هزار و ۴۶۶ خانوار توان‌بخشی مستمری‌بگیر است.

شهبازی با بیان اینکه مأموریت‌های سازمان بهزیستی بسیار متنوع است، تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۸۹ هزار نفر در استان کرمانشاه از خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهم سازمان بهزیستی تأمین مسکن و اشتغال‌زایی برای مددجویان است که در این راستا همواره سعی کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌ مشاغل خانگی فرصتی را برای اشتغال خانواده‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: طی روزهای گذشته یک مرکز تولید لباس مورد بهره‌برداری قرار گرفت که تقاضا داریم دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای ایجاد رونق بیشتر این واحد تولیدی، البسه مورد نیاز خود را به آنها سفارش دهند.

شهبازی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن نیز ساخت واحدهای مسکونی با اولویت خانواده‌های دارای فرد معلول در دستور کار قرار دارد که از ظرفیت نهضت ملی مسکن در این حوزه استفاده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی و لزوم پیشگیری از آن سازمان بهزیستی همواره به‌ صورت جدی و مستمر در حال اجرای مأموریت‌های خود است که سایر دستگاه‌ها نیز باید همکاری و هماهنگی لازم را با آن داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از