حالت تاریک
یک مسئول:

کسب قدرت تحلیل میان نسل‌ جوان یک ضرورت‌است

کسب قدرت تحلیل میان نسل‌ جوان یک ضرورت‌است

رئيس سازمان بسيج ادارات و كارمندان سپاه حضرت نبی اكرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تبیین نسل جوان، گفت: باید قدرت تحلیل نسل جوان را بالا ببریم.

برزو شریفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: طی دو دهه اخیر دشمن از طریق رسانه و جنگ نرم  فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

رئيس سازمان بسيج ادارات و كارمندان سپاه حضرت نبی اكرم(ص) استان كرمانشاه افزود: دشمنان از فضای رسانه‌ای به منظور ناامید کردن مردم و ایجاد اختلاف در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی استفاده می‌کنند.

 

وی گفت: قطعا از دشمن انتظار خیرخواهی نباید داشته باشیم چرا که دشمن می‌داند اگر نسبت به راستی‌آزمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی بخواهد اقدامی را انجام دهد در اصل از هدف اصلی ناامید می‌شود.

 

شریفی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن در زمینه انعکاس اخبار به‌صورت واقعی از اقدامات کاری جمهوری اسلامی ناامید شد لذا به سمت و سوی بمباران خبری، پخش شایعات و انتشار اخبار کذب روی آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله نظام جمهوی اسلامی ایران با تبیین و انجام اقدامات عملی توانسته دشمن را ناکام بگذارد و نتواند به اهداف اصلی و شوم خود که ناامیدکردن مردم برسد.

 

شریفی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری جهادتبیین یک ضرورت قطعی و اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: ما بایستی نسبت به روشنگری و تبیین هدف جامعه و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل و چند سال واقعیت‌ها را به جامعه هدف نشان دهیم.

 

وی همچنین به ضرورت سواد رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: باید از طریق دانشمندان و متنفذین و افراد صاحب نفوذ بتوانیم واقعیات جامعه را به مردم از طریق رسانه‌ای و فضای مجازی نشان دهیم.

 

 رئيس سازمان بسيج ادارات و كارمندان سپاه حضرت نبي اكرم(ص) استان كرمانشاه خاطرنشان کرد: وقتی بتوانیم جامعه هدف را تبیین کنیم دشمن نمی‌تواند به اهداف خودش برسد.

 

وی با بیان اینکه تبیین نسل جوان و نوجوان در اولویت است، گفت: برای کمک به افزایش شناخت نسل جوان در شرایط فعلی لازم است سطح آگاهی، هوشیاری و سواد رسانه‌ای این نسل را ارتقاء دهیم و قدرت تحلیل آنها را بالا ببریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از