
سرپرست دفتر ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه مطرح کرد:
دریافت ۲۰۰ هزار درخواست مردمی در کرمانشاه
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه از دریافت بیش از ۲۰۰ هزار درخواست مردمی در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاعرسانی «مرصاد»؛ امیر شاهآبادی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان مردم استقبال خوبی از سامانه https://111.ir/ داشتند، اظهار داشت: در جریان سفر رئیسجمهور به استان، بیش از ۱۲۶ هزار درخواست در این سامانه به صورت الکترونیکی ثبت شد.
وی با بیان اینکه در مدتی که رئیسجمهور در استان حضور داشت اکیپهایی نیز برای جمعآوری نامههای مردمی پای کار بودند و مقابل استانداری برای دریافت نامهها استقرار داشتند، بیان کرد: تعداد نامههای مردمی بسیار زیاد بود که بلافاصله کار شمارش نامهها آغاز شد، برآورد اولیه ما این است که بیش از ۱۰۰ هزار نامه در این بخش دریافت شده باشد اما تعداد دقیق نامهها تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
به گفته سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه به محض پایان شمارش و تفکیک نامهها، ارجاع نامهها به دستگاههای مربوطه برای رسیدگی آغاز خواهد شد.
شاهآبادی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی اولیهای که صورت گرفته، ۹۵ درصد درخواستها شخصی و مرتبط با تسهیلات و اشتغال و ... بوده است.
وی عنوان کرد: در همین مدت تعداد قابل توجهی درخواست نیز از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ به ثبت رسیده است.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه همه درخواستهای مردمی که به هر شکلی در جریان سفر رئیسجمهور واصل شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: درخواستهایی که منطقی و قانونی باشد، حتماً رسیدگی خواهد شد.
به گفته شاهآبادی امکان ثبت درخواست و ارتباط با دولت تنها به سفر رئیسجمهور محدود نیست و مردم در همه ایام سال و در هر ساعتی از شبانهروز میتوانند درخواستهای خود را به صورت الکترونیکی در سامانه https://111.ir/ ثبت کنند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/
درباره نویسنده
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!