حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج رسانه استان‌کرمانشاه خبر داد:

2 برابرشدن آثار ارسالی به‌جشنواره ابوذر کرمانشاه

2 برابرشدن آثار ارسالی به‌جشنواره ابوذر کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: آثار ارسالی به‌جشنواره ابوذر کرمانشاه امسال نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا کرده است.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: فرآیند هفتمین جشنواره ابوذر از 29 تیر ماه امسال با رونمایی از پوستر جشنواره آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: آثار ارسالی به جشنواره ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک و موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست داوری شدند.

وی محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه، اخلاق رسانه‌ای، شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

صحرایی با اشاره به دو برابر شدن آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر بیست و چهارم بهمن‌ماه در مجتمع بعثت کرمانشاه با حضور اهالی رسانه و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان به جشنواره کشوری راه پیدا می‌کنند، گفت: اصحاب رسانه کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه تولید محتوا و نوآوری هستند که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: یکی از اهداف این جشنواره شناسایی افراد با استعداد و همچنین توانمندسازی افراد در بحث تولیدات رسانه است تا بتوانیم از این افراد در جریان‌های انقلابی و در عرصه رسانه و ایجاد امید در کشور استفاده کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از