حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

اطاعت از ولی فقیه رسالت اصلی منتظران ظهور

اطاعت از ولی فقیه رسالت اصلی منتظران ظهور

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اطاعت از ولی فقیه به‌عنوان سکاندار انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های منتظران امام زمان(عج ا...) است.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه ایمان به امامت امام عصر(عج ا...) از اعتقادات شیعیان است، اظهار داشت: به قول برخی از اندیشمندان غربی شیعه تا دو بال سرخ و سبز دارد پویا و بالنده به پیش می‌رود؛ بال سرخ ریشه در شهادت و عاشورا و بال سبز ریشه در مهدویت دارد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های امروز شیعیان به‌عنوان منتظران امام زمان(عج ا...) این است که فردی خودساخته باشیم و به‌عنوان فردی مهذب‌النفس، دین‌دار و متشرع در جامعه مطرح باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: سرباز حضرت ولیعصر(عج ا...) در تمام میدان‌ها آماده دفاع، جنگ و میدان‌داری است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن شناسی از دیگر رسالت‌های منتظران امام زمان(عج ا...) است برهمین اساس منتظر واقعی باید دشمن و توطئه‌های آن را بشناسد و در این راستا خاموش نباشد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: تحکیم بنیاد خانواده از دیگر رسالت‌های منتظران ظهور است زیرا امروز دشمنان برای فروپاشی خانواده‌ها نقشه جدی دارند پس باید تلاش کنیم در این راستا موفقیت‌های بزرگی بدست آوریم.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: زمینه‌سازی برای مبارزه با ظلم و فساد، خرافات و جهل همچنین مقابله با دشمنانی که با نقاب یا بدون نقاب علیه انقلاب اسلامی ایران به عرصه آمده‌اند از دیگر رسالت‌های شیعیان در عصر غیبت امام زمان(عج ا...) است

وی حرکت زیر پرچم ولایت، نهراسیدن از سیاهی لشکر و تبلیغات دشمنان را از دیگر وظایف منتظران ظهور خواند و افزود: منتظر امام زمان(عج ا...) میدان را خالی نمی‌کند بلکه محکم می‌ایستد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اذعان کرد: منتظر امام زمان(عج ا...) صادق‌الوعد است و پای وعده «ما سرباز تو هستیم» می‌ایستد در واقع باید در راستای سربازی امام عصر(عج ا...) تمام تلاش خود را بکند و از مال، جان، آبرو و خانواده خود مایه بگذارد تا بتواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج ا...) باشد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌کیا امروز رسالت دیگر شیعیان اطاعت از ولی فقیه به‌عنوان سکاندار انقلاب اسلامی است که معظم‌له در این راستا فرمودند انقلاب اسلامی ایران نزدیک به اوج قله است در نتیجه باید بتوانیم آن را به قله برسانیم و پرچم را به دست صاحب اصلی آن منتقل کنیم.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از