حالت تاریک
رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه مطرح کرد؛

برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی در کرمانشاه

برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی در کرمانشاه

رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه گفت: : به تمام افرادی که قصد اخلال در فرآیند انتخابات را دارند هشدار می‌دهیم که با آن‌ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت و عوامل انتظامی برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مفید در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز یازدهم اسفندماه روز مبارکی برای ملت ایران است زیرا که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حال برگزاری است و تا این ساعات حضور مردم در انتخابات پرشور بوده است. 

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: فرآیند انتخابات از ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شده و ۶ هزار و ۶۰۰ نفر نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید تصریح کرد: تاکنون مشکل خاصی در فرآیند انتخابات رخ نداده اما تعدادی از افراد که قصد اختلال در فرآیند رأی‌گیری را داشتند توسط عوامل انتظامی و قضائی دستگیر شده‌اند. 

وی ادامه داد: از طرفداران نامزدها نیز تقاضا داریم تا از برگزاری تجمعات مقابل شعب اخذ رای خودداری کنند زیرا با این اقدامات غیرقانونی برخورد خواهد شد. 

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: یکی از ترفندهای دشمنان ایجاد شبهه و شائبه در میان مردم است که از همین تریبون تقاضا داریم مردم به این شایعات توجه نکنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده گزارش تخلف آن را به مسئولان شعب رأی‌گیری گزارش کنند یا این گزارش‌ها را به ستاد انتخابات اعلام کنند و از آنجا که عوامل اجرایی نیز رأی مردم را حق‌الناس می‌دانند، مردم نیز خادمان خود را همراهی کنند. 

وی افزود: به تمام افرادی که قصد اخلال در فرآیند انتخابات را دارند هشدار می‌دهیم که با آن‌ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت و عوامل انتظامی برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد. 

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: رأی هر شخص به صورت مخفی است و عکس‌برداری از برگ رأی افراد ممنوع است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از