حالت تاریک
سرپرست نیروی انتظامی شهرستان صحنه خبر داد:

افزایش 108 درصدی کشف سرقت‌ها در شهرستان صحنه

افزایش 108 درصدی کشف سرقت‌ها در شهرستان صحنه

سرپرست نیروی انتظامی شهرستان صحنه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در صحنه از افزایش 108 درصدی کشف سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسفندیار زینی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در طول مهرماه امسال با هدف پیشگیری از جرائم به‌ویژه سرقت، مبارزه با سارقان و مجرمان، کشف جرائم در سراسرحوزه ماموریتی ایفای وظیفه کردند.

 

سرپرست نیروی انتظامی شهرستان صحنه با اشاره به رشد 108 درصدی سرقت در این طرح افزود: با کشف 52 فقره سرقت و 26 نفر سارق دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به کشف بیش از 101 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، گفت: همچنین در این طرح 4 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و تعداد 20 نفر مجرم دستگیر شدند.

 

سرهنگ زینی خاطرنشان کرد: در این طرح تعداد 64 دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف شد.سرپرست نیروی انتظامی شهرستان صحنه ادامه داد: در بازدیدهای انجام شده از 318 مغازه تعداد 12 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

 

وی با اشاره به انجام 997 مورد ماموریت فوریت‌های پلیسی 110 در شهرستان صحنه، افزود: همچنین طی این مدت تعداد  848 خدمات راهور ارائه شده است.

 

سرهنگ زینی سایر خدمات انتظامی را یک‌هزار و 680 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد 532 مورد از خدمات در حوزه نظام وظیفه بوده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سبب استقبال مردم عزیز ولایت‌مدار و همچنین موجب افزایش احساس امنیت شهروندان شده است.

 

سرهنگ زینی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان عملیاتی خود در تامین نظم و امنیت و شناسایی مجرمین و تلاش برای امنیت پایدار با پشتیبانی دادستان و ریاست محترم دادگستری شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از