حالت تاریک
مسئول حوزه نمایندگی در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

امت متصل به ولایت شکست‌ناپذیر است

امت متصل به ولایت شکست‌ناپذیر است

مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور عاشورایی مردم در حماسه نهم دی‌ماه گفت: امت متصل به ولایت شکست‌ناپذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله جلیلیان در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه که امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حماسه نهم دی یک حماسه ماندگار است و نباید فراموش شود بلکه باید این ایام‌الله تکرار و گرامی داشته شود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در سال 88 فتنه بزرگی به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ احزابی را علیه ملت ایران و ولایت شروع کردند که انگلیس و آمریکای جنایتکار در رأس آن قرار داشتند.

وی با بیان اینکه رمز این فتنه بزرگ، تقلب در انتخابات بود، گفت: این همان‌ کاری بود که دشمنان که در کشورهای مختلف انجام دادند و بستر مناسبی برای براندازی بود اما آنها ملت بزرگ ایران را نشناختند.

حجت‌الاسلام جلیلیان ادامه داد: آمریکای جنایتکار در طول تاریخ هر جا جنایتی بوده در رأس فتنه بوده و همچنین سایر کشورهای خارجی و عناصر فتنه داخلی نیز حضور داشته‌اند.

وی گفت: مظلومیت حضرت علی(ع) نیز در این بود که مردم همراه او نبودند، انسان‌های کوته‌بین و مقدس‌مآب در اطرافش بودند همان کسانی که عهد و پیمان را شکستند، اصحاب جمل، منافقین و همه کسانی که در مقابل قرآن ایستادند، بودند.

حجت‌الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: در این فتنه نیز همین افراد بی‌بصیرت با تحریک دشمنان صف‌آرایی کردند، هشت ماه ناامنی و خسارت‌های مادی معنوی را به بار آورند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی آنها این بود که نظام را ناکارآمد جلوه دهند و از بین ببرند، تصریح کرد: دشمن به‌خوبی درک کرده بود که امت بی‌امام یک امت بی خطر است.


حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: دشمن درک کرده بود که امت متصل به ولایت شکست ناپذیراست و دشمن همین نقطه اتصال را هدف قرار داده بود.

وی با بیان اینکه در طوفان‌‎ها و فتنه‌های مختلف سه عامل ایمان، توکل به‌خدا و رهبری باعث نجات کشور بود، اذعان داشت: در نهم دی حضور عاشورایی مردم و ولایت‌مدار به دنیا اعلام کرد که مقابل آنها خواهد ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی بصیرت‌افزایی است و ملت ایران دفاع از ولایت را از ایشان یاد گرفته است و جایی که دفاع از ولایت فقیه باشد با جان و دل آن را می‌خرند.

حجت‌الاسلام جلیلیان ادامه داد: امت اسلامی از مکتب حضرت زهرا(س) یاد گرفته که در برابر فتنه‌ها ایستادگی کند و اگر هم حاج قاسم الگوی بصیرت است به وجود نورانی حضرت زهرا بر می‌گردد.

وی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: سپاه به‌صورت مصداقی به این قضیه ورود نمی‌کند بلکه نظر سپاه در انتخاب فرد اصلح معیارهایی است که امام راحل فرموده است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: به برکت این نظام که مردم سالاری دینی است رهبری دینی، حاکمیت دینی و لیاقت مردم بصیر، با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر با آرمان‌های حاج قاسم و شهدا تجدید پیمان می‌کنیم.

وی با اشاره به راهبردهای رهبر معظم انقلاب که به موضوع امنیت، صلابت، رقابت و مشارکت تاکید دارند، خاطرنشان کرد: باید این مبحث مشارکت منجر به انتخاب شخص اصلح شود.

حجت‌الاسلام جلیلیان با تاکید بر اینکه مشارکت حق مردم است، گفت: باید اراده کنیم و در صحنه حضور داشته باشیم و با انتخاب صحیح و آگاهانه فرد صالح، شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را برگزینیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از