حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

عدم غفلت از دشمنان لازمه بیداری جامعه

عدم غفلت از دشمنان لازمه بیداری جامعه

استاندار کرمانشاه گفت: جامعه بیدار هیچ‌گاه از دشمنان خود غافل نخواهد بود.

محمدهادی صحرایی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که صبح امروز جمعه در محل بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که نعمت عزت و خودباوری را به واسطه اراده مردم نصیب ملت ایران کرده است.

وی هفته دفاع مقدس را به‌عنوان یوم‌الله و روزهای قدرت‌نمایی خواند و افزود: آنچه از عزت و کرامت نصیب ما شده حاصل جان‌فشانی عزیزانی است که شهدای بزرگوار گل سرسبد آنها هستند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس آیات شریف قرآن و فرامین الهی و آنچه که ما مسلمانان به آن باور داریم خداوند به ملت ایران عزت و عظمت را عنایت فرموده اما با شروطی تداوم خواهد یافت.

صحرایی با اشاره به آیات قرآن، ایمان را شرط دست‌یابی به استقلال، عزت، عظمت و پیروزی در دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: مردم همه این مسیرهای سخت را با ایمان به خدا با پیروزی طی کردند.

وی افزود: ایمان به تنهایی کافی نیست بلکه بر اساس آیات الهی آنچه ایمان را به پیروزی متصل می‌کند، تلاش است.

به گفته استاندار کرمانشاه ملت ایران با ایمان به خدا حرکت کرد و در همه این مسیرها عزیزان از جان و مال خود گذشتند تا مفتخر باشیم.

صحرایی اذعان کرد: هیچ ملتی با راحت‌طلبی و تنبلی به پیروزی و افتخار نرسیده و اگر امروز از حلقه‌های تنگ تحریم عبور کرده‌ایم در سایه تلاش محقق شده است.وی افزود: اگر خواستار آینده‌ای بالنده‌تر، آبادتر و افتخارآمیز تر می‌خواهیم باید روز به روز بر تلاش خود بیفزاییم .

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ایمان به خدا، تلاش در راه خدا و عدم غفلت از دشمنان، خاطرنشان کرد: جامعه بیدار هیچ‌گاه از دشمنان خود غافل نخواهد بود.

صحرایی تصریح کرد: سال گذشته در این ایام ده‌ها کشور قلدر و زورگو در جهان همه داشته‌های خود را فراهم آوردند تا ملت ایران را زمین‌گیر کنند اما به یمن حضور جان برکف‌هایی که گل‌هایی از آنها شهدای امنیت نام گرفتند، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها قبل در فضای مجازی و حقیقی هرچه داشتند پای کار آوردند تا امنیت ما را برهم بزنند اما بصیرت مردم و تلاش نیروهای مسلح امروز ما را زیباتر از قبل رقم زد.

صحرایی تصریح کرد: وظیفه ما بیداری است پس نباید لحظه‌ای از دشمنان غفلت کنیم تا اراده الهی مبنی بر حکم‌رانی مستضعفان بر زمین محقق شود‌.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از