حالت تاریک
امام جمعه کامیاران مطرح کرد:

۹ دی روز بازخوانی مفهوم انقلابی‌گری

۹ دی روز بازخوانی مفهوم انقلابی‌گری

امام جمعه کامیاران با بیان اینکه به برکت ۹ دی صف دوست و دشمن از هم جدا شد، گفت: ۹ دی روز بازخوانی مفهوم انقلابی‌گری است

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام و المسلمین زارعی صبح امروز شنبه در اجتماع بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع کنگاور با اشاره به اینکه انقلاب ما  به تاسی از انقلاب رسول‌الله(ص) است  در خصوص علت‌ یوم‌الله بودن  ۹ دی‌ماه، اظهار کرد: علت یوم‌الله بودن ۹ دی‌ماه این است که خدا به واسطه وجود سیدالشهدا(ع) دشمنان را از شکست جمهوری اسلامی ایران مایوس کرد و تا وقتی اراذل و اغتشاشگران به وجود سیدالشهدا(ع) توهین نکرده بودند مردم دخالتی نکردند.

وی ادامه داد: به برکت ۹ دی صف دوست و دشمن از هم جدا شد و موجب شد الگو بودن انقلابی‌های سهم‌خواه از انقلاب و مایل به اشرافیت زیر سوال رود و جای خودشان را به قهرمان‌های واقعی انقلابی مثل حاج قاسم بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی ادامه داد: روزی که انقلاب شد تفکرات سیاسی از امام راحل حمایت کردند اما به مرور زمان ماهیت اصلی خود را نشان دادند و ثابت کردند در اصول انقلاب همراهی نمي‌کنند و حاج قاسم الگوی واقعی انقلابی شد.

حاج قاسم بعد از رهبری محبوب‌ترین شخصیت انقلابی

این مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه حاج قاسم بعد از رهبر محبوب‌ترین شخصیت انقلابی برای ملت بود، تصریح کرد: از ۹ دی به بعد امثال حاج قاسم ملاک انقلاب شد چه اینکه از سن ۲۴ سالگی مجاهدت کرد و با اینکه  خیلی از همرزمانش پست سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گرفتند اما جبهه حاج قاسم مجاهدت با اشرار شد.

امام جمعه شهرستان کامیاران عنوان کرد: شیوه کار حاج قاسم شیوه‌ای استثنایی و منحصر به فرد بود و به همه مردم با همه سلایق و مذهب‌ها به عنوان حامیان جمهوری اسلامی ایران یک نگاه حداکثری و رنگین‌کمانی داشت.

شهادت حاج قاسم زمینه‌ساز رستاخیزی عظیم بود

حجت‌الاسلام و المسلمین زارعی خاطرنشان کرد: حاج قاسم یک الگوی انقلابی است که در بستر نمی‌میرد بلکه در خون خودش می‌غلطد و حتی شهادتش هم باعث به وجود آمدن رستاخیزی عظیم با حضور ۲۰ میلیونی مردم شد که قابل مقایسه با تشیع پیکر بنیان‌گذار انقلاب بود و نحوه شهادتش جهوری اسلامی را بیمه کرد و همه را یاد اباالفضل انداخت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از