حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد:

آغاز شمارش آرا در شعب روستایی کرمانشاه

آغاز شمارش آرا در شعب روستایی کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آغاز شمارش آرا در شعب روستایی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه جمعه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: از مجموع شرکت‌کنندگان واجد شرایط در استان کرمانشاه ۴۸ درصد خانم و ۵۲ درصد آقا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: همچنین از مجموع شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمانشاه ۱۵ درصد با شناسنامه و ۸۵ درصد با کارت ملی در این رویداد مهم ملی شرکت کرده‌اند.

شعبانی تصریح کرد: همچنین از شرکت‌کنندگان ۱۸ تا ۲۵ سال ۵۹ هزار و ۵۰۰ نفر، ۳۵ تا ۴۵ سال ۱۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر و بالای ۹۵ سال ۱۷۱ نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری در شعب روستایی استان کرمانشاه به اتمام رسیده و شمارش آرا این صندوق‌ها آغاز شده است و پس از ساعت ۲۴ انتخابات به پایان می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: پس از ساعت ۲۴ و پایان مهلت قانونی زمان انتخابات تنها رأی‌گیری از افرادی که در داخل شعب اخذ رأی حضور دارند انجام می‌گیرد و پس از آن فرآیند شمارش آرا با حضور نمایندگان هیأت نظارت و اجرا آغاز می‌شود.

شعبانی بیان کرد: با توجه به اینکه انتخابات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار شد تأمین امنیت انتخابات به‌ویژه در استان کرمانشاه بر اساس شرایط مرزی اقدام بسیار مهمی است که انجام گرفته و سلامت انتخابات نیز به عنوان یک اصل مهم در اولویت قرار دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از