حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

آمریکا محور جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین است

آمریکا محور جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین است

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه آمریکا محور جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین است، گفت: همه آزادی‌خواهان و حکام کشورهای عربی و اسلامی باید این جنایات را محکوم کنند.

 

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه در مقابل جنایات وحشیانه رژیم‌صهیونیستی کم‌نظیر، مثال‌زدنی و ستودنی است.

وی افزود: امامین نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری انقلاب تاکنون تاکید داشتند باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد و امروز این حمایت بیش از پیش دیده می‌شود.

بابلی بیان کرد: محور این جنایات هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است، در واقع این نسل‌کشی و کشتار مردم بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین مخصوصا کودکان فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه آزادی‌خواهان و حکام کشورهای عربی و اسلامی باید این جنایات را محکوم کنند و از این مردم مظلوم حمایت کنند.

وی ادامه داد: در طول این مدت چهار ماه اخیر، رژیم صهیونیستی دست از کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه برنمی‌دارد و بیش از ۵۰ درصد از افرادی که شهید شدند کودکان و نوجوانان هستند.

بابلی با اشاره به اینکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند از مظلوم حمایت می‌کنیم و در مقابل ظالم‌ می‌ایستیم، گفت: اخیرا یک جنایت و حرکت زشت و غیرانسانی از نیروهای نظامی و سربازان رژیم صهیونیستی آن هم در بیمارستان شفا در رسانه‌ها منتشر شده که همه باید این حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی را محکوم‌ کنند.

وی عنوان کرد: نظام‌جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای رهبر انقلاب را همیشه محکوم کرده و اکنون کشورهای عربی و سازمان ملل متحد باید نسبت به این موضوع ورود پیدا کند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: بار دیگر ملت ایران، مردم فهیم و حامی مظلوم در راهپیمایی روز قدس که یادگار بزرگ امام راحل است حضور پیدا می‌کنند و این جنایات را محکوم خواهند کرد.

وی بیان داشت: نابودی رژیم صهیونیستی هم در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد و باید از مردم مظلوم غزه و نیروهای مقاومت که جانانه ایستادند و از تمامیت ارضی خود دفاع کردند، قدردانی کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از