حالت تاریک
مسئول مرکز آفرینش‌های هنری سپاه خبر داد:

پخش ویژه‌برنامه بازی‌دراز و دهه‌نودی‌ها از شبکه زاگرس

پخش ویژه‌برنامه بازی‌دراز و دهه‌نودی‌ها از شبکه زاگرس

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: برنامه «بازی‌دراز و دهه نودی‌ها» از ۶ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۲ از شبکه زاگرس با محوریت بازی‌دراز پخش خواهد شد.

رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: سال‌های قبل فضای شبکه به یادواره شهدا و صعود به بازی‌دراز محدود می‌شد، امسال از یک هفته قبل فضای شبکه را در جهت تبیین عملیات غرورآفرین و بزرگ که یک کار ملی هم هست اختصاص دادیم. 

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: برنامه‌ای را تحت عنوان «بازی‌دراز و دهه نودی‌ها» با حضور کسانی که در این عملیات حضور داشتند و یا بعضاً راویانی که این عملیات را روایت می‌کنند و حضور دهه نودی‌ها و ترویج و یاد و نام شهدا این عملیات بزرگ، تولید کردیم. 

وی ادامه داد: شاخصه‌های آن حضور خود دهه نودی‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و جلوه‌های تصویری مناسبی که دوربین‌های ما به تصویر کشیدند به جهت کسانی که نتوانستند به این منطقه بیایند و حضور داشته باشند. 

جنتی گفت: برنامه دیگری که در نظر داریم روایتگری است که آن را هم یک هفته منتهی به سالروز عملیات بازی‌دراز اختصاص دادیم با حضور کارشناسان که در خصوص این عملیات خاطراتشان را تبیین کنند و ناگفته‌ها را بگویند و معرفی شهدای بازی دراز قبل از نماز ظهر و عشا از دیگر برنامه‌هاست. 

وی در پایان گفت: برنامه «بازی‌دراز و دهه نودی‌ها» از ۶ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۲ از شبکه زاگرس با محوریت بازی‌دراز پخش خواهد شد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از