حالت تاریک
امام جمعه سنقروکلیایی مطرح کرد:

اتمام حجت رهبری برای دفاع از ملت فلسطین

اتمام حجت رهبری برای دفاع از ملت فلسطین

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: بیانات رهبر انقلاب سبب شد تردید برخی از مردم برای دفاع از ملت فلسطین از بین برود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام اله‌رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقر و کلیایی، اظهار داشت: وضعیت ملت مظلوم فلسطین مشخص است و در این راستا اقداماتی که طی این هفته انجام شد حاوی بشارت بشارت پیروزی حق بر باطل، پیروزی خون بر شمشیر و تحقق پیدا کردن وعده‌های خداوند متعال در قرآن کریم است.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به اینکه آمار کشته‌ها و مجروحین رژیم غاصب اسرائیل به‌شدت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین است، افزود: رژیم غاصب با اینکه به‌راحتی منازل مسکونی را هدف قرار داده و غالب افرادی که شهید کرده زنان، کودکان و افراد بی‌دفاع فلسطینی ساکن در منازل هستند، اما افراد کشته شده از آن‌ها کسانی هستند که به میدان آمده‌اند و لباس رزم پوشیده‌اند تا بن دندان مسلح هستند و البته به برکت عظمت اسلام به درک واصل شدند.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: اینکه رهبر مسلمانان جهان فرمودند ما از فلسطین و مبارزان دفاع می‌کنیم ما پیشانی و بازوی طراحان هوشمند و جوانان شجاع فلسطینی را می‌بوسیم سبب شد افرادی که در دفاع از فلسطین دچار تردید شدند، تردیدشان از بین برود.

 امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی خاطر نشان کرد: کسانی که به زور، خانه مسلمانان و مظلومان بی‌دفاع را تصرف می‌کنند ناحق هستند چرا که قرآن کریم فرموده است کسانی که بدترین دشمنی را در حق اهل ایمان دارند، یهودیان هستند.

وی ضمن اشاره به فرموده امام راحل، تصریح کرد:  رژیم صهیونیستی این غده سرطانی باید از روی کره زمین محو شود، ملت مسلمان ایران، یمن، عراق، سوریه، لبنان، پاکستان و دیگر کشورهای مسلمان تشنه انتقام گرفتن از یهود و آمریکا هستند و هر جنایتی که در دنیا اتفاق می‌افتد زیر سر آمریکا است.

 وی در ادامه بیان کرد: وحدت بین امت اسلام از هر زمان دیگری بالاتر است و البته به فضل خدای متعال هیچ وقت این همه جبهه مؤمنین را مستحکم و بصیر مشاهده نکرده‌ایم پس این امت شکست‌ناپذیر است و به برکت رهنمودها و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل، خون مطهر شهدای جهاد از جمله سردار سلیمانی. . دوران ذلت تمام شده و دوران حکومت افراد مرعوب غرب به پایان رسیده است.

حجت‌الاسلام اکبری ضمن اشاره به وظیفه فعلی ما در قبال ملت مظلوم فلسطین، تأکید کرد: ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم که تکلیف را مشخص کنند اگر اعلام جهاد کردند ما آماده‌ایم که جان را برای دفاع از اسلام به کف دست بگیریم اما اکنون حرفی از حضور میدانی مردم نیست حرف اینکه باید کمک مالی کنیم مطرح است چه اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند کسی که صدای دادخواهی فردی را که به وی ظلم شده بشنود و به دادش نرسد، مسلمان نیست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از