حالت تاریک

اثبات مجدد ولایتداری کرمانشاهیان به دنیا

اثبات مجدد ولایتداری کرمانشاهیان به دنیا

مردم ولایت‌مدار و غیور کرمانشاه، حماسه‌ حضور پرشور و شعور شما در انتخابات ریاست‌جمهوری، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مردم ولایت‌مدار و غیور کرمانشاه، حماسه‌ حضور پرشور و شعور شما در انتخابات ریاست‌جمهوری، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزود.

یکبار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید. 

ای مرزداران مقاوم درود بر وفاداریتان؛ یکبار دیگر به اثبات رساندید که ایران اسلامی می‌تواند با تکیه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادی از سلطه‌ بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است تا نقطه‌ مطلوب بپیماید.

قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه‌ ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده و با صلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و نیز از زحمات خالصانه‌ تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیرو‌های اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از رسانه‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه‌سازی حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از