حالت تاریک
رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای 509 طرح اشتغال در کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب

اجرای 509 طرح اشتغال در کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از اجرای 509 طرح اشتغال در کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب خبر داد.

 علی‌اکرم منصوری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از۶۸۰ فقره پرونده اشتغال‌زایی برای متقاضیان و مددجویان این نهاد تشکیل شده است.

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب  افزود: از میان پرونده‌های تشکیل شده برای متقاضیان تا پایان دی‌ماه 509 طرح با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۷میلیارد تومان منجر به شغل شده است.

 منصوری ضمن تقدیر و تشکر ازمدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار شهرستان، کارگروه اشتغال وهمکاری صمیمانه و پر کار کلیه بانک‌های عامل عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ پرونده دیگر در بانک‌های عامل موجود  است که در مرحله انعقاد قرارداد وتعیین ضمانت هستند.

وی عنوان کرد: انتظار است بانک‌های عامل با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال اهتمام ویژه‌ای جهت پرداخت وجذب کلیه اعتبارات اشتغال و خصوصاً اشتغال مددجویان داشته باشند.

منصوری در ادامه گفت: عمده طرح‌های اجرایی دامداری، صنفی و صنعتی، انرژی خورشیدی، مشاغل خانگی و مشاغل فنی هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مسئولین مراکز نیکوکاری و عامل صندوق امداد ولایت شهرستان گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خانوارهای کم‌برخوردار و خیران نیک‌اندیش هستند که شفافیت در عملکرد موجب اعتماد بیش از پیش به این مراکز مردمی می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از