حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام هستند

جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام هستند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام بوده که بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب مصمم‌تر از گذشته پرچم‌حق و عدالت در دستشان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با جانبازان شهرستان، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا با تکیه بر مکتب اهل‌بیت (ع) و الگوگیری از بصیرت و سیرت شهدای قیام عاشورا، در زمان جنگ تحمیلی از فرزندان خود برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های‌اسلام فدا کردند و راهی جبهه حق علیه باطل شدند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه اجرخانواده‌های ایثارگران کمتر از شهدا و جانبازان نیست، گفت: در درگاه خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت و ما باید از این فرصت برای انتخاب راه زندگی بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: جانبازان باصبوری و ایستادگی در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس بعثی عراق ایستادند تا امثال ما در امنیت و آرامش در میهن اسلامی زندگی کنیم.

ساداتی بیان داشت: جامعه ایثارگران به خوبی می‌توانند در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های امروز گام بردارند و نقش مؤثری دارند.

در ادامه صدراله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام بوده که بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب مصمم‌تر از گذشته پرچم‌حق و عدالت در دستشان است.

وی تصریح کرد: امروز ایثار و از خودگذشتگی جانبازان ثمره داده و اسلام را زنده نگه داشته و مکتب اهل بیت را محبوب دل‌ها کرده است چرا که این ایثار بیداری اسلامی را به وجود آورده است؛ بنابراین ما باید از این قشر محبوب، الگو بگیریم و برای پیشرفت کشور به کار گیریم.

بابلی ابراز داشت: امروز پرچم اسلام در سراسر دنیا با اقتدار برافراشته شده و اجر و پاداش خانواده‌های جانبازان و شهد اکمتر از جهاد نیست.

در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود و برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده‌های جانبازان، لوح تقدیری به خانواده‌های جانباز طاهر صیدی، حسن بهداد و باباجان نوروزی اهدا شد.

 

انتهای خبر/

جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام هستند
جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام هستند
جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام هستند
جانبازان سند مظلومیت و حقانیت نظام هستند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از