حالت تاریک
در پی تاریخ‌سازی ورزشکاران کرمانشاهی در هانگژو؛

استاندار کرمانشاه پیام تبریکی صادر کرد

استاندار کرمانشاه پیام تبریکی صادر کرد

در پی تاریخ‌سازی ورزشکاران کرمانشاهی در هانگژو استاندار کرمانشاه پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در پیامی کسب مدال های طلا و نقره توسط هر چهار ورزشکار اعزامی استان کرمانشاه به چهارمین دوره بازی‌های پارا آسیایی هانگژو را تبریک گفت.

 

پیام دکتر محمدطیب صحرایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت اخیر ورزشکاران سرافراز کرمانشاهی و کسب نتایج غرورآفرین و افتخارآمیز استان در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، بار دیگر شادی و مباهات را برای مردم عزیز استان کرمانشاه و ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.

 

جوانان شایسته استان کرمانشاه با عزم و اراده‌ای راسخ و اعتقاد و باوری مثال زدنی با نهایت تلاش و سعی خود در جهت اعتلای نام و پرچم عزیز ایران اسلامی در آوردگاه مهم و سختی چون هانگژو، به خوبی درخشیدند و با استعانت از خداوند متعال، ضمن تاریخ‌سازی در کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره، توانمندی خود را به اثبات رساندند.

 

اینجانب با عرض تبریک و خداقوت به تمامی ورزشکاران عزیزمان آقایان یاسین خسروی (طلا)، مسعود امامی(طلا) و هرمز صیدی (نقره) و سرکار خانم شهلا بهروزی راد (نقره) از حضور موثر آقای عزت الله پرنیان(مربی تیم ملی دوومیدانی) و سرکار خانم طیبه ملکی(سرمربی تیم ملی گلبال بانوان) در این رقابت‌ها تشکر و از تلاش‌های همه دست اندرکاران و زمینه‌سازان این موفقیت‌ها قدردانی می نمایم.

 

با امید به اینکه به‌زودی در مراسمی شایسته، قدردان یکایک این عزیزان باشیم، برای ورزشکاران و جوانان عزیز استان در تمامی عرصه‌ها، به‌خصوص ورزش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از