حالت تاریک
قائم مقام قاضی‌زاده هاشمی مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت نخبگان در دولت مردم

استفاده از ظرفیت نخبگان در دولت مردم

قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تسلط این کاندیدا بر مسائل داخلی و خارجی کشور بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دولت مردم تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سهیل کیارش عصر امروز چهارشنبه در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی قاضی‌زاده هاشمی در کرمانشاه اظهار داشت: شهید رئیسی تراز جدیدی از خدمت به مردم را به وجود آورد تا آنجا که بسیاری از کسانی که انتقاداتی را مطرح می‌کردند از خدمات وی تجلیل کردند و رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از افراد تا قبل از شهادت شهید رئیسی حاضر به پذیرش دستاوردهای دولت نبودند.

قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اجرای سیاست خارجی مقتدرانه توسط دولت سیزدهم گفت: بسیاری از سران کشورهای جهان پیام‌ تسلیت را به کشورمان ارسال و یا به کشورمان برای عرض تسلیت سفر کردند و پرچم مجامع بین‌المللی به حالت نیمه‌افراشته درآمد که نشان از اقتدار سياست خارجی کشورمان دارد.

کیارش تصریح کرد: مقامات آمریکایی از تلاش‌های شهید رئیسی برای افزایش فروش نفت ناراحت بودند و رهبر معظم انقلاب از خدمات دولت سیزدهم برای تلاش‌های صورت گرفته در راستای بهبود شرایط کشور تقدیر کردند.

وی ادامه داد: برخی افراد سعی دارند به دلیل عدم تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم به ویژه شهید رئیسی شرایط کشور را به دهه ۹۰ بازگردانند اما باید بدانیم ما به عقب باز نخواهیم گشت.

قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: ۲۰۰ تحریم را آمریکایی‌ها وضع کردند اما فروش نفت ایران بیشتر شد اما هم‌چنان برنامه‌های دولت سیزدهم و شهید جمهور باقی‌مانده که نیازمند پیگیری است.

کیارش افزود: امروز برخی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در پی ایجاد دوگانه گفتمان-اجرایی و کارنامه- برنامه هستند و برخی دیگر سابقه مدیریت اجرایی کشور را کافی نمی‌دانند اما قاضی‌زاده هاشمی در کنار سابقه مدیریتی دارای برنامه اجرایی است تا بتواند شرایط ایجاد شده را اصلاح و بهبود ببخشد.

وی اضافه کرد: آقای قاضی‌زاده هاشمی سابقه کار اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور وزیر بهداشت، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون تلفیق را در کارنامه دارد و فهم درستی از مسائل اجرایی کشور برای حل مشکلات را داراست.

قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت نخبگان آقای قاضی‌زاده هاشمی توانسته‌ برنامه جامعی را برای مدیریت کشور تهیه و تدوین کند زیرا تسلط کاملی بر شیوه مدیریت کشور دارد.

کیارش اذعان کرد: در دولت شهید رئیسی آقای قاضی‌زاده هاشمی مسئولیت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید را در کارنامه داشت که این سازمان با تمام وزارت‌خانه‌ها در ارتباط است و می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات در این حوزه باشد.

وی افزود: امروز کاندیدایی در صحنه انتخابات حضور دارد که شناخت و برنامه جامعی را برای مدیریت کشور دارد و جوان‌ترین ‌داوطلب در بین کاندیدا حضور دارد و برای ادامه راه شهید رئیسی آماده است و ایشان عهده کرده‌ که مدافع خدمات دولت سیزدهم باشند و در مناظرات آینده انتقادات را پاسخ خواهد داد.

قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی در پایان تأکید کرد: انتخابات عرصه حضور مردم برای تصمیم‌گیری به منظور شیوه اجرایی کشور است و مشارکت حداکثری می‌تواند زمینه اقتدار بیشتر کشور را فراهم کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از