حالت تاریک
رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

استقرار ۱۲۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کرمانشاه

استقرار ۱۲۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کرمانشاه

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه از استقرار ۱۲۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان کرمانشاه خبر داد.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در استان کرمانشاه توسط ماموران پلیس راه در حال انجام است که مهم‌ترین هدف این طرح کاهش تصادفات جاده‌ای است.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی ۱۴ فروردین ادامه دارد.

زارع تصریح کرد: در این طرح ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس با ۱۲۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مستقر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور ماموران پلیس راه استان کرمانشاه در جاده‌ها امسال تاکنون شاهد کاهش ۷۶ درصدی تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم که امیدواریم همچنان روند کاهشی باشد.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه افزود: خط قرمز پلیس تخلفات حادثه‌ساز است و قطعا با رانندگانی که اقدام به رفتارهای پرخطر کنند برخورد جدی خواهد شد و علاوه بر اعمال جریمه خودروی آنها نیز توقیف می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: معمولا بیشتر تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد که با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برپایی ایستگاه‌هایی برای استراحت رانندگان اقدام ‌کرده‌ایم تا بتوانیم تصادفات رانندگی را تا حدامکان کاهش دهیم.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امروز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود عنوان کرد: رانندگان در هوای بارانی باید با احتیاط بیشتری اقدام به تردد در جاده‌ها کنند و حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و از رفتارهای پرخطر مثل سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین از مردم تقاضا داریم سفرهای خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند زیرا کاهش دید، خستگی و خواب‌آلودگی موجب بروز حوادث تلخ و ناگوار می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از