حالت تاریک

اسرائیل از باتلاق غزه جان‌ سالم به‌در نمی‌برد

اسرائیل از باتلاق غزه جان‌ سالم به‌در نمی‌برد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: بعد از عملیات موفق طوفان الأقصی، رژیم صهیونیستی به لحاظ نظامی و اطلاعاتی کاملا از هم پاشید.

به نقل از مشرق‌نیوز، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در دیدار هیئت رسانه‌ای ایران متشکل از برخی مدیران رسانه‌ای و چند برگزیده جشنواره مطبوعات با تاکید بر اینکه شکست قطعی رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه، گفت: خبر قطعی و اطلاعات دقیق میدانی ما می‌گوید که بعد از عملیات موفق طوفان الأقصی، رژیم صهیونیستی به لحاظ نظامی و اطلاعاتی کاملا از هم پاشید.

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان هم از عملیات فلسطینی‌ها اطلاع نداشت و این عملیات را از رسانه‌ها شنیده است، گفت که این عملیات کاملا فلسطینی بود و حزب الله لبنان از اینکه حماس چنین توانایی اطلاعاتی بالایی دارد خرسند است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: خبر قطعی داریم که امریکا و برخی کشورهای غربی سرویس‌های اطلاعاتی پیجیده و گسترده‌ای در غزه دارند، اما همه این سرویس‌ها مغلوب حماس شدند؛ می‌گویند حزب الله چرا اطلاع نداشته است ما به برادران مجاهد خود به دلیل چنین قدرت بالایی در اجرایی پیچیده یک عملیات افتخار می‌کنیم.

صفی الدین با بیان اینکه، از بعد عملیات حماس، کار میدانی، اطلاعاتی و سازمانی در سرزمین‌های اشغالی در اختیار آمریکایی‌هاست، گفت: آمریکا امروز در وسط میدان کشتار مردم بیگانه، زنان و کودکان فلسطینی است.

وی درباره واکنش حزب الله نیز گفت: ما همان ابتدا گفتم که در این جنگ هستیم، اما اینکه واکنش‌ها در چه سطحی و چه کیفیتی و چه زمانی خواهد بود را نمی‌گوییم، چون اساسا راهبرد ما وعده دادن و گفتن نیست ما هر زمان لازم بدانیم عمل می‌کنیم و نمی‌گوییم.

صفی الدین درباره برخی ادعاها مبنی بر اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران، تصریح کرد: ابتدا بهتر است جنگ فعلی را تمام کنند و بعد از جنگ ببنید چه وضعی دارد و سپس درباره ایران صحبت کنند؛ رژیم صهیونیستی از باتلاق غزه سالم بیرون نخواهد آمد.

وی درباره فرسایشی شدن جنگ و حمله رژیم صهیونیستی به غزه هم گفت: طولانی شدن جنگ به نفع ماست؛ برادران مجاهد ما و جبهه مقاومت برای هر شرایطی آماده هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از