پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-24 10:11 - شماره خبر : 9930 0
رئیس هیأت اسکی استان کرمانشاه مطرح کرد:

اسکی‌بازان کرمانشاهی در مسیر مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیأت اسکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر اسکی‌بازان کرمانشاه در حال آماده‌سازی و تمرینات فشرده برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری هستند که به احتمال زیاد در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

احسان اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با وجود اینکه هیأت اسکی استان کرمانشاه در اواخر تابستان سال گذشته تأسیس شده، تاکنون پیست استاندارد اسکی و حتی پیست اسکی چمن نیز احداث نشده است اما ورزشکاران کرمانشاهی پیگیر رشته رل اسکی هستند و برای شرکت در مسابقات این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

رئیس هیأت اسکی استان کرمانشاه عنوان کرد: رل اسکی یکی از رشته‌های ورزشی فدراسیون اسکی است که دقیقاً مشابه اسکی استقامت یا اسکی کراس کانتی است با این تفاوت که رل اسکی بر خلاف رشته‌های ذکر شده بر روی آسفالت انجام می‌شود و زیر اسکی چرخ وجود دارد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت در مدت زمان کوتاهی از تأسیس هیأت اسکی، استان کرمانشاه سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشت و در میان ۱۸ استان شرکت کننده، تیم بانوان مقام هفتم و تیم آقایان مقام ششم کشوری را کسب کردند، امسال نیز هیأت اسکی در سه دور از مسابقات لیگ کشوری شرکت کرده است.

وی در ادامه افزود: مسابقات لیگ به ترتیب در استان‌های آذربایجان غربی، گیلان و تهران برگزار شد که در رده سنی جوانان، اسکی‌بازان کرمانشاهی مقام اول و دوم را کسب کرده و در رده سنی بزرگسالان نیز مقام دوم و سوم به نام اسکی‌بازان کرمانشاهی ثبت شد.

رئیس هیأت اسکی استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر اسکی‌بازان کرمانشاه در حال آماده‌سازی و تمرینات فشرده برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری هستند که به احتمال زیاد در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

اسماعیلی اذعان کرد: با توجه به اینکه در استان کرمانشاه پیست اسکی وجود ندارد، اواخر سال گذشته ورزشکاران هیأت اسکی به استان تهران اعزام شده و در آنجا پایگاه قهرمانی و مربیان حرفه‌ای برای آموزش اسکی بر روی برف در اختیارشان قرار گرفته است که ان‌شاءالله بتوانیم در مسابقات اسکی روی برف نیز شرکت کنیم.
 
رئیس هیأت اسکی استان کرمانشاه تأکید کرد: استان کرمانشاه این پتانسیل را دارد که در سال‌های آینده میزبانی مسابقات قهرمانی کشور باشد، در این راستا اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حمایت‌های خوبی داشته است اما این موضوع کمک و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی را می‌طلبد.

اسماعیلی در پایان گفت: با توجه به فعالیت‌ و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای هیأت اسکی استان کرمانشاه و ورزشکاران، امیداوریم کرمانشاه در فدراسیون اسکی جایگاه خود را پیدا کند و در کنار استان‌های برتر در رشته ورزشی قرار گیرد.


انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eR36A
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار