حالت تاریک
رئیس دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب:

اصلاح‌طلبان همواره ملت را بدهکار خود می‌دانند

اصلاح‌طلبان همواره ملت را بدهکار خود می‌دانند

رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان اسلام‌آبادغرب با اشاره به اینکه راه‌حل مشکلات کشور را باید در داخل جستجو کرد، گفت: اصلاح‌طلبان همواره ملت را بدهکار خود می‌دانند.

فریبرز پیرو در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در آستانه ۱۵ تیرماه و انتخابات ریاست‌جمهوری لحظات حساسی وجود دارد تا رئیس‌جمهور منتخب بر اساس مبانی انقلاب اسلامی و ادامه راه شهید رئیسی انجام گیرد و تقابل فکری گروه معتقد به ایستادگی در برابر آمریکا و وابسته‌گرایان به‌صورت کامل مشخص است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: همواره اصلاح‌طلبان و جریان وابسته‌گرایان پیشرفت و توسعه کشور را در ارتباط با آمریکا دیده‌اند اما در مقابل جریان انقلاب خواهان توجه به ظرفیت‌های داخلی و ارتباط عزت‌مندانه با کشورها بوده‌اند.

پیرو تصریح کرد: جریان غرب‌گرا هرچه به روزهای نزدیک به انتخابات نزدیک می‌شویم تمایل و خواست خود را برای مذاکره با غرب و حل مشکلات به این وسیله را بیشتر به نمایش می‌گذارد و آن را به‌صورت شفاف اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: پزشکیان در سخنان خود پیش از ایام انتخابات مواضع متفاوتی را نسبت به موضوع سیاست خارجی داشته اما با حضور در این عرصه و حضور جریان اصلاح‌طلب در ستاد انتخاباتی ایشان اظهارنظرهای متفاوتی را بیان می‌کند که تناقض رفتاری را نشان می‌دهد.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود: اصلاح‌طلبان همواره در برابر ملت ایران طلبکار و در مقابل غرب به‌ویژه آمریکا بدهکار هستند و تمام مشکلات کشور را ناشی از عدم رابطه با غرب می‌دانند و برای توان داخلی جایگاهی قائل نیستند.

پیرو بیان کرد: مذاکره با غرب و بدهکار کردن ملت ایران به آمریکا سرابی بیش نیست و جریانی که در ستاد انتخابات پزشکیان حضور دارند سعی دارند به عنوان ابزار تبلیغاتی از آن بهره‌برداری کنند و تفاوت جریان خدمت و قدرت در اینجا مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متناقض پزشکیان باید برای کسب رأی با ملت ایران همانند شهید رئیسی صادق بود و نباید مردم را بازیچه‌ای برای کسب رأی بیشتر قرار داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از