پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-08-13 21:47 - شماره خبر : 1391 0
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اضمحلال رژیم صهیونیستی برای دنیا مسلم شده است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دور تا دور رژیم صهیونیستی در محاصره نیروهای انقلابی قرار دارد و اضمحلال این رژیم برای همه دنیا مسلم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم راهپیمایی 13آبان کرمانشاه، ایران را محور تحول و اندیشه ناب اسلام خواند و اظهار داشت: باید این تفکر را به دنیا مخابره کنیم و در این میان برای دفاع از اسلام حزب‌الله، لبنان و حماس برای ما تفاوتی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز حاکم شدن تفکر عاشورایی بر غزه سبب شده که به قلب رژیم صهیونیستی بزند، افزود: به همت حاج قاسم سلیمانی تفکر جهانی مبتنی بر تفکر عاشورایی شده است.
حاجی‌بابایی در نکوهش این عقیده که اگر ایران در قضیه غزه کوتاه بیاید، آباد خواهد شد، گفت: آبادانی جهان اسلام و کشورهای دنیا در گرو مبارزه با رژیم صهیونیستی است.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راه قدس از کربلا می‌گذرد برهمین اساس هیچ راهی برای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی به غیر از حاکم شدن تفکر اسلامی وجود ندارد که در این صورت برای رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: این تفکر بر دنیا حاکم شده که آمریکا باید بساط رژیم صهیونیستی را جمع کند که البته نتیجه تلاش‌های شهدای ایران اسلامی از جمله شهدای استان کرمانشاه است.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) کاری کرد که مظلوم مورد توجه قرار گیرد، افزود: هر صدای مشروع انقلابی و ولایی به خون شهدای انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

حاجی‌بابایی شهید سلیمانی را نماد انقلابی‌گری خواند که همه دارایی خود را در راه انقلاب تقدیم کرد و گفت: قله‌های افتخار یکی پس از دیگری در حال فتح شدن است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر می‌خواهید پوشالی بودن آمریکا را ببینید به بایدن نگاه کنید که نماد ضعف و ناتوانی است.
حاجی‌بابایی اذعان کرد: امروزه دور تا دور رژیم صهیونیستی در محاصره نیروهای انقلابی از یمن و سوریه و حزب الله قرار دارد و اضمحلال این رژیم برای همه دنیا مسلم است.
وی افزود: اکنون با این نسل آرمانی درحال حرکت به سمت نظم نوین جهانی هستیم و در این میان آینده انقلاب در گرو دانش‌آموزان است.

حاجی‌بابایی همچنین به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر رسیدگی بدون محدودیت به دانش‌آموزان و معلمان برای تربیت نسلی انقلابی، اشاره کرد.

وی افزود: الگوی مسئولان در جمهوری اسلامی باید شهید سلیمانی باشد، در واقع آنها باید مانند مردم زندگی کنند زیرا مردم تبعیض را دوست ندارند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: این مردم با انقلاب و رهبری مشکلی ندارند بلکه با برخی از ناکارآمدی‌ها و تبعیض‌ها مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با قدرت در حال پیشروی است،افزود: به دلیل مشکلات معیشتی مردم شرمنده هستیم و مقام معظم رهبری نیز به همین دلیل غصه می‌خورند با این حال باید از این معبر عبور کنیم.

https://mersadnews.ir/short/Vd2A4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار