پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-12-12 05:49 - شماره خبر : 5535 0
رئيس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

اعلام آرای اولیه در ۳ حوزه انتخابیه کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه آرای اولیه در سه حوزه انتخابیه استان کرمانشاه را اعلام کرد.

 علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  با اشاره به آمار اولیه سه حوزه انتخابیه استان کرمانشاه، اظهار داشت: جمع‌بندی اولیه در حوزه‌های انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی- سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین- اسلام آبادغرب و دالاهو به دست آمده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رأی ماخوذه آقای رستگار یوسفی با ۲۵ هزار و ۷۷۱ رأی با ۴۴.۶ درصد به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخاب شده و محمدرئوف قادری با ۸ هزار و ۷۲۵ رأی و نورالدین یوسفی ۷ هزار و ۴۵ رأی را کسب کردند.

شعبانی با اشاره به آمار اولیه حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی ماخوذه فتح‌الله حسینی با ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی ۵۳ درصد آرا را کسب کرد و سپس رسول محنت‌فر با ۲۶ هزار و ۲۷۵ رأی و پورمراد جانی ۲ هزار و ۶۳۳ رأی را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی ماخوذه آقای مجتبی بخشی‌پور ۳۰ هزار ‌و ۵۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۵۶ رأی و خلیل عسکری ۳ هزار و ۱۸۵ رأی را کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: جمع‌بندی سایر حوزه‌های انتخابیه نیز در حال انجام است و به محض اتمام اطلاع‌رسانی خواهد شد و درصدهای اعلام شده از آرای صحیح ماخوذه است.

شعبانی گفت: آمارهای اولیه برای تایید به هیات نظارت ارسال می‌شود و کاندیدها فرصت دو روزه برای اعتراض به هیات اجرایی دارند.

https://mersadnews.ir/short/4yQ6z
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار