حالت تاریک

افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی در جوانرود

افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی در جوانرود

به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر به میزبانی جوانرود و شرکت هنرمندان منطقه اورامانات افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود قادری صبح امروز دوشنبه در نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی دهه فجر در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همکاری ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان‌های اورامانات برگزارشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: تعداد ۱۵۰ اثر در زمینه خوشنویسی، طراحی و نقاشی، عکاسی، گرافیک و… به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که آثار منتخب به معرض نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

در ادامه جمال برفی؛ معاون امورهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با رویکرد و نگاه به شهرستان‌ها در حال اجرا است که امسال در استان کرمانشاه در سه منطقه شرق استان با محوریت سنقر کلیایی، در غرب استان با محوریت سرپل‌ذهاب و در اورامانات با مرکزیت جوانرود اجرا می‌شود.

وی ضمن تشکر از همکاری ادارات ارشاد شهرستان‌های اورامانات و به‌ویژه جوانرود که به عنوان میزبان در برپایی این نمایشگاه اهتمام جدی داشته است از استقبال هنرمندان اظهار خوشحالی کرد و افزود: ان‌شاءالله در سال‌های آینده این هنرمندان بیشتر از پیش بدرخشند و ما آمادگی هرگونه حمایت و پشتیبانی را داریم.

برفی تصریح کرد: تعدادی از این آثار به جشنواره استانی راه‌یافته و درصورت انتخاب به مرحله کشوری راه می‌یابند.

در ادامه فرزاد محمدی؛ معاون فرماندار جوانرود بااشاره به رشد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان جوانرود، ابراز امیدواری کرد: باتوجه به ظرفیت بالای فرهنگی، هنری و ادبی این فعالیت‌ها بیش از پیش رونق داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از اداره ارشاد شهرستان جوانرود بر حمایت‌های اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و تزریق بودجه، برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

انتهای خبر/

افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی در جوانرود
افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی در جوانرود
افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی در جوانرود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از