حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

افتتاح ۵۷ طرح عمرانی در سرپل‌ذهاب

افتتاح ۵۷ طرح عمرانی در سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب از افتتاح و بهره‌برداری ۵۷ طرح عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خبر داد.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  ضمن تبریک هفته دولت و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار داشت: در شهرستان سرپل‌ذهاب ۵۷ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، راهسازی و حمل و نقل جاده‌ای ، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، گازرسانی، آب، مخابرات و زیرساخت خصوصاً طرح بسیار ارزشمند فیبر نوری و طرح‌های هادی روستایی است. 

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: در ابتدای هفته دولت برنامه‌های غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای شهرستان برای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا برگزار خواهد شد. 

بابلی ادامه داد: مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان به منظور تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار و از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند. 

وی در پایان افزود: برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و  گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر  و تجلیل از کارمندان دولتی نمونه شهرستان از دیگر برنامه‌های شهرستان در هفته دولت است که در روز هشتم شهریور برگزار خواهد شد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از