حالت تاریک
فرماندار کنگاور خبر داد:

افتتاح 43 طرح طی دهه فجر در کنگاور

افتتاح 43 طرح طی دهه فجر در کنگاور

فرماندار کنگاور از افتتاح 43 طرح طی دهه فجر با اشتغال‌زایی 214 نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ایرج صادقی فرماندار کنگاور در مراسم جشن عید مبعث ضمن تبریک فرا رسیدن این اعیاد ملی و مذهبی اظهار داشت: از ویژگی های انبیا داشتن اخلاق نیکو است و پیامبر اکرم(ص) در طول زندگی خود اسوه حسنه بودند و ما باید ادامه دهنده منش پیامبر و ائمه باشیم و در زندگی اجتماعی سیره پیامبر را الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه مبارک فجر پروژه‌ها و برنامه‌های خوبی در سطح شهر اجرا شده خاطرنشان کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح 43 طرح با اعتبار 245 میلیون تومان اعتبار اشاره کرد که زمینه اشتغال‌زایی 214 نفر را ایجاد کرده است.

صادقی همچنین سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری جلسات جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نیز برگزاری میز خدمت ادارات در سطح شهر و روستاها را از اهم برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر امسال عنوان کرد.

فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است تصریح کرد: روز 22 بهمن، روز به ثمر نشستن مجاهدت‌های مردم در مبارزه با ظلم رژیم ظالم پهلوی بود که این تلاش‌ها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوت شد و امروز وظیفه ما این است که با تشویق مردم به شرکت در انتخابات به دنبال ارتقای مشارکت ملی در این رویداد بزرگ باشیم و می‌طلبد که همه ما مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه در حوزه رقابت قوی همه گروه‌های سیاسی در این رقابت حضور دارند ادامه داد : حضور همه گروه‌های سیاسی به پرشورتر شدن انتخابات کمک می‌کند و ما هم به نتایج صندوق‌ها احترام می گذاریم.

فرماندار کنگاور وظیفه آحاد مردم را مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت : همه مردم باید به صورت چهره به چهره در شب نشینی‌ها و مجامع عمومی دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق کنیم تا شاهد مشارکت قوی مردم باشیم و مردم باید علاوه‌بر مشارکت قوی انتخاب آگاهانه را هم مدنظر قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم گروه‌های موسیقی، نمایش و سرود به اجرا پرداختند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از