حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

افتخار سپاه مردمی‌بودن آن است

افتخار سپاه مردمی‌بودن آن است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: افتخار سپاه مردمی‌بودن آن است.

علی‌اصغر الله‌دانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ دوم اردیبهشت را یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) برای تشکیل یک سپاه قدرت‌مند دانست و اظهار داشت: پاسداری تربیت درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه عاشورای حسین دارد و پاسداران با تأسی از سیدالشهدا(ع) بر اساس اصل فداکاری، ایثار و شهادت‌طلبی با امام راحل و مقام معظم رهبری عهد بستند که تا آخرین قطره خونشان در این راه عزتمند بایستند.

وی افزود: ۱۴ آوریل نقطه عطفی در تاریخ این نظام بزرگ بود که در آن تمام هیمنه ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی بر باد رفت و ما با اطلاع قبلی و با اطمینان به همه دنیا اعلام کردیم که حمله به کنسولگری ما حمله به خاک ماست و مقام معظم رهبری هم فرمودند ما آنها را مجازات می‌کنیم و آنها پشیمان خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با تأکید بر اینکه این عملیات بخش کوچکی از توان سپاه پاسداران بود آن هم برای مجازات نه برای حمله و انتقام، ادامه داد: هدف از این عملیات نمایان کردن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی برای جهانیان بود و همه تحلیلگران دنیا معتقد هستند که هنوز سپاه انقلاب اسلامی دست خود را رو نکرده و اگر بخواهند خطای دیگری مرتکب شوند با دست قدرتمند سپاهیان اسلام مواجه خواهند شد و قطعا مستحکم و پرقدرت پاسخ را دریافت خواهند کرد.

الله‌دانه تصریح کرد: پیام بزرگ این عملیات  برای دنیا و منطقه این است که کشور ما و نظام جمهوری اسلامی سر ستیز با کشورهای منطقه ندارد لذا این برای دوستان و همسایگان ما پیام‌آور آرامش و امنیت و امید به آینده است.

وی خطاب به سردمداران کفر و ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی و اجماع کشورهای اروپایی نیز، گفت: اگر آنها بخواهند امنیت منطقه غرب آسیا، ایران اسلامی و محور مقاومت را خدشه‌دار کنند با دستان توانمند سپاه مواجه خواهند شد لذا این اصل کامل بازدارندگی است و این عملیات به دنیا نشان داد که علاوه بر اینکه ما در کنار مردم و محور مقاومت و مردم منطقه هستیم در مقابل دشمنانمان نیز مقتدرانه ایستاده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور عنوان کرد: سپاه ثابت کرده که در همه میدان‌ها و در تمام عرصه‌های سختی که مواجه بوده‌ایم مثل بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و کرونا همواره میدان‌دار و پیش‌قراول و هم پرچم‌دار بوده و در کنار ملت شریف‌مان ایستاده است. 

الله‌دانه ابراز کرد: در کرونا سپاه با تشکیل قرارگاه و ایجاد فضاهایی در بحث کنترل، رصد، پایش، واکسیناسیون، قرنطینه، نگهداری، اسکان و... اقدامات بسیار موثری را انجام داده و در حوزه سازندگی و گروه‌های جهادی، مرمت و کمک به مردم عزیزمان همیشه پیشگام بوده و از افتخارات سپاه همواره در کنار مردم بودن با مردم بودن و مردمی بودن است و البته قدرت نظام ما هم به همین ملت بزرگ و مردم شریف است و ما به خدمتگزاری به این ملت در همه عرصه‌ها افتخار می‌کنیم.

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب نه تنها در عرصه دفاعی و امنیتی بلکه در علم، اختراعات، صنعت و هوافضا هیچ دستاوردی نداشتیم تا اینکه امروز به فضل خدا حرفی برای گفتن در دنیا داریم و در همه صنعت‌هایی که عقب‌مانده بودیم با تکیه بر توان داخلی به و به اذعان همه دنیا حرف برای گفتن داریم و روی پای خود ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: کشوری که امروز می‌تواند در درون خاک خودش ‌کشورهای متجاوز را مهار کند و با وجود سامانه‌های متعدد دفاعی موشک‌ها و پهپادهایی را به پرواز در بیاورد و به هدف بزند، قدرتمند است.

الله‌دانه اذعان کرد: امروز برای دوست و دشمن این موضوع واضح و روشن است که سپاه پاسداران با تأسی از فرهنگ ایستادگی و مقاومت و با تکیه بر داشته‌های خود و با رمز موفقیت خود توانسته قله‌های بزرگی را درنوردد و چشم جهانیان به توانایی و دستان پرقدرت آن دوخته شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از