حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۲۴ درصدی تردد وسایل نقلیه سبک

افزایش ۲۴ درصدی تردد وسایل نقلیه سبک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی نیمه نخست سال‌جاری تردد وسائل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال‌جاری، ۱۹ میلیون و ۴۶۳ هزار خودرو سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۴ درصد افزایش داشته است.

 وی افزود: در این بازه زمانی سه میلیون و ۲۴۷ هزار تردد وسائل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد که نسبت به همین بازده زمانی در سال گذشته از افزایش ۱۹ درصدی حکایت دارد.

 کرمی عنوان کرد: پر ترددترین محور استان کرمانشاه، محور کرمانشاه به بیستون با تردد ۸۳۶ هزار خودرو بوده و کمترین تردد در محور سنقر و کلیایی به میان‌راهان با ۸۴ هزار تردد انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره شمار ترددهای ورودی و خروجی، گفت: شمار تردد ورودی به استان با افزایش ۹ درصدی، یک میلیون و ۹۴۷ هزار و تعداد تردد خروجی با افزایش ۱۵ درصدی دو میلیون بوده است.

کرمی در پایان افزود: هم‌وطنان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی برای دریافت اطلاعات راه‌ها یا ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از